۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۱۲۴۸۳
نماینده پارلمان لبنان:

عربستان مهد پرورش تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان عربستان سعودی را منشا تمام بحران های امنیتی ایجاد شده در منطقه دانست.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان و عضو فراکسيون مقاومت اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان، در مراسم یادبوی به استمرار دشمنی های رژیم صهیونیستی با لبنان پرداخت و گفت: با وجود اینکه بسیاری از مناطق تحت اشغال دژخیمان صهیونیستی در لبنان آزاد شده، این رژیم برای اشغالگری و سلطه گری دست از اقدامات جنایتکارانه خود بر نمی دارد.


وی افزود: اگر رزمندگان مقاومت در این سطح از آمادگی نبودند و نیروهای امنیتی نیز احاطه اطلاعاتی بر اوضاع منطقه نداشتند، لبنان بار دیگر جولانگاه عناصر صهیونیستی می شد.


این مقام مسؤول در لبنان تصریح کرد: عربستان سعودی عامل بسیاری از مشکلات منطقه است و تلاش می کند بین کشورهای اسلامی اختلاف افکنی کند. عربستان سعودی نه
تنها نمی تواند موجب پیشرفت کشورهای عربی شود، بلکه با همکاری کردن با رژیم صهیونیستی سعی دارد به جبهه مقاومت ضربه بزند. عربستان سعودی با حمله وحشیانه به کشور مسلمان یمن رویکرد خود را در قبال کشورهای عربی و اسلامی نشان داده است.


نماینده پارلمان لبنان در ادامه تاکید کرد: علت اصلی تمام بحران های موجود در منطقه سیاست های جنگ محور و اشتباه عربستان سعودی در تمام زمینه ها است. اقدامات کینه توزانه عربستان سعودی در منطقه آتش درگیری را شعله ور کرده و ریشه این سیاست های غلط، اندیشه باطل وهابیت است.


موسوی گفت: اگر انسان تمام جنایت هایی که در سوریه، یمن ، عراق، لیبی و حتی کشورهای اروپایی رخ می دهد را دنبال کند، به یک نتیجه می رسد و آن اینکه عربستان سعودی به عنوان مهد پرورش عناصر ترویستی و تکفیری منشا تمام این جنایت ها است.


عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در پایان خاطر نشان کرد: عربستان با جایگاه کنونی، کشوری نیست که لبنان با آن همراهی و سیاست های غلط و خصمانه رژیم سعودی را تایید کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات