۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۱۲۴۹۳

نماینده پارلمان لبنان بر هراس آمریکا از قدرت روزافزون حزب الله تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان، همکاری برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را عامل شعله ور شدن آتش فتنه در منطقه دانست.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در مراسم یادبودی که در منطقه "کفر صیر" برگزار شد، گفت: خطر اصلی که سیاست های سلطه گرانه آمریکا را با تهدید جدی در منطقه روبرو کرده است، موشک های قاره پیما و توان بالا و روبه فزونی حزب الله است.

 

وی افزود: بر همگان روشن است که آمریکا برای پیشبرد اهداف خود در منطقه ابزارها و نیروهایی را در اختیار دارد که این ابزارها تهدیدی جدی برای بشریت و جوامع ما به حساب می آیند. ریشه تمام آشوبگری ها در منطقه به این ابزارها برمی گردد که سال های زیادی است زندگی را بر کام مسلمانان منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین تلخ کرده است.

 

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: ابزارهای آمریکا محصور در عناصر صهیونیستی نیست بلکه شامل کسانی می شود که در اتاق فکر صهیونیست ها با آنان همکاری کرده و به شعله ور شدن آتش فتنه و توسعه دایره ویرانی و کشتار در منطقه کمک می کنند.

 

کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند با دو حربه اعدام و گردن زدن علیه جنبش های مردمی اقدام کرده با و به شدت به سرکوب گری می پردازند و کشورهای مدعی حقوق بشر نیز در برابر این اقدامات ضدبشری لب فرو بسته اند./1321/ب902/د

ارسال نظرات