۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۱۲۵۰۷

درج عبارت‎های ضداسلامی بر مسجدی در فرانسه

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران مسجد شهر سنت اومر واقع در شمال فرانسه، از درج عبارات ضداسلامی و نژادپرستانه بر روی درب این مسجد خبر دادند.
مسجد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پلیس محلی شهر سنت اومر در این باره اعلام کرد: فردی ناشناس اقدام به نوشتن عبارت‌های ضداسلامی با مضمون «اخراج مسلمانان از فرانسه» بر روی درب مسجد این شهر کرد.

 

محمد الهادی، مسؤول بخش مالی این مسجد، از این حادثه دردناک ابراز تأسف و شگفتی کرد و گفت: مسؤولان این مسجد برای کشف هویت فرد جانی این حادثه، شکوائیه‌ای رسمی تنظیم و ارائه خواهند داد.

 

وی با اشاره به این که این مسجد در سال 1991 میلادی تأسیس شده است، گفت: این مسجد تاکنون شاهد چنین اقداماتی نبوده است و به نظر می‌رسد این اقدام موهن بازتاب حوادث تروریستی اخیر در فرانسه باشد.

 

دادستان شهر سنت اومر نیز با اشاره به این که پلیس تحقیقات فوری برای بررسی این حادثه را آغاز کرده است، گفت: این گونه اقدامات خرابکارانه علیه اماکن عبادی باعث تشدید مجازات فرد جانی خواهد شد.

 

متولیان مسجد شهر سنت اومر، قبل از این که نمازگزاران برای اقامه نماز ظهر به مسجد برسند، بلافاصله اقدام به پاک‌کردن عبارت‌های ضداسلامی از روی درب این مکان عبادی کردند./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات