۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۱۲۵۵۸
امام جمعه عجب شیر:

بصیرت ملت و هدایت های رهبر انقلاب عامل ثبات نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی گفت: با رهبری های داهیانه رهبری معظم انقلاب و هوشیاری مردم و مسؤولان توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب نقش بر آب شده است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که نباید موفقیت در موضوع هسته ای را به پای یک طیف خاص نوشت، گفت: شهادت شهدای هسته ای، مقاومت مردم و هشدار و رهنمودهای رهبری در مواقع ضروری و حساس سبب موفقیت این مسأله شد.

 


وی با بیان اینکه در 37 سال گذشته توطئه های زیادی علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است، افزود: با رهبری های داهیانه رهبری معظم انقلاب و هوشیاری مردم و مسؤولان این توطئه ها نقش بر آب شده است.

 


امام جمعه عجب شیر اظهار کرد: در ارتباط با تحریم های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت صبور و غیور ایران 12 سال مردانه در مقابل آن ایستادند و نگذاشتند دشمن با این اقدام ها به اهداف شوم خود برسد.

 

وی با اشاره به اینکه مقام های آمریکایی اذعان کردند که تحریم ها علیه ایران اثرساز نبوده است، یادآور شد: کشور ایران اسلامی نه تنها از این تحریم ها ضربه ای نخورد بلکه در عرصه های مختلف به رشد و پیشرفت رسید.

 


حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از مجلس فعلی راضی بوده چراکه این مجلس امتحان خود را به خوبی پس داده و هر موقعی که دشمنان خواسته اند قلدری کنند در مقابل آنان مردانه ایستاده است.

 


وی خاطرنشان کرد: ملت و مسؤولان لازم و ضروری است که روحیه استکبار ستیزی و مقابله با زور گویی را همچنان در خود تداوم دهند و در برابر دهن کجی و قلدری دشمنان اسلام، نظام و انقلاب بایستند و این انقلاب را از شر دشمنان در امان نگاه دارند./854/302/ب1

ارسال نظرات