۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۱۲۶۳۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی فجر مهر در کانون های مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی فجر به مناسبت ایام الله دهه فجر در کانون های مساجد استان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی موسوی مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: ایام الله دهه فجر برای ملت ایران بسیار ارزشمند و یادآور صبر و استقامت این ملت است.

 

وی با تأکید بر گرامیداشت ایام دهه فجر افزود: این ایام فرصت مناسبی برای آشنایی نسل نو با آرمان های امام راحل و انقلاب است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که جوانان امروز دوران انقلاب را از نزدیک ندیده اند، عنوان داشت: با برگزاری برنامه های گوناگون و تبیین آرمان های انقلاب باید آن روزهای ارزشمن را در اذهان جوانان تداعی کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های ایام دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها جذب بیشتر جوانان به کانون های مساجد است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه برگزاری مسابقه کتابخوانی فجر مهر را از جمله برنامه های کانون مساجد در ایام دهه فجر بیان کرد و گفت: این مسابقه کتابخوانی نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: مسابقه کتابخوانی فجر مهر با محوریت وصیت نامه سیاسی  الهی امام خمینی(ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی از اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی را معرفی انقلاب و دستاوردهای آن بین عموم مردم به ویژه نسل جوان عنوان کرد.

 

وی با اشاره به نحوه ی برگزاری مسابقه کتابخوانی فجر مهر در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: سؤالات این مسابقه در طول دهه مبارک فجر روی سایت جوانان مساجد قرار می گیرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در پایان عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی فجر مهر، باید پاسخ سؤوالات مطرح شده از طریق سایت جوانان مساجد به صورت عددی 10 رقمی به سامانه 10008940661 پیامک کنند./9459/202/ب3

ارسال نظرات