۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۲۶۶۶
عضو حماس:

اسرائیل این روزها در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای جنبش حماس ضمن تشریح وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم در ضعیف‌ترین حالات خود قرار دارد.
ابومرزوق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «موسی ابومرزوق» معاون رییس دفتر سیاسی حماس یکشنبه شب (دیشب) اعلام کرد رژیم صهیونیستی این روزها در ضعیف‌ترین حالات خود قرار دارد.

 

ابومرزوق در صفحه فیسبوک خود نوشت: برای اولین بار شاهد رویارویی رژیم صهیونیستی با جامعه بین‌المللی و موسسات حکومتی و محلی آن هستیم و تل‌آویو بیم آن دارد که امورش به سمت آنچه آفریقای جنوبی قبل از فروپاشی‌اش رفت، پیش رود.

 

وی افزود: برزیل از پذیرفتن سفیر اسرائیل خودداری کرد زیرا یک شهرک نشین بود، کلیسای «متدیست» (آمریکا) نیز سرمایه‌های خود را از این رژیم برداشت، اتحادیه اروپا نیز این رژیم را مجبور کرد که بر روی کالاهایش برچسپ بزند تا شامل توافق‌های امضا شده میان دو طرف نباشد و حکومت سوئد نیز خواستار تحقیق در اعدام‌های میدانی فلسطینی‌ها شد.

 

ابومرزوق تصریح کرد تصویر رژیم صهیونیستی در آمریکا و اروپا به این شکل است اما «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از روزنامه‌نگاران اسرائیلی استقبال می‌کند، شهرک‌نشینان را مورد حمایت قرار می‌دهد، عملیات مردم فلسطین را محکوم می‌کند و از انتفاضه حمایت نمی‌کند.

 

انتفاضه فلسطین وارد چهارمین ماه خود شده و تا کنون 165 شهید داده است./980/ب102/د

ارسال نظرات