۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۱۲۷۵۵
مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی اهواز خبر داد؛

برگزاری نشست های بصیرتی برای طلاب بسیجی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی اهواز با اشاره به در پیش بودن انتخابات از برگزاری نشست های بصیرتی برای آگاه سازی طلبه های بسیجی نسبت به فرآیند انتخابات خبر داد.
بسيج طلاب قزوين

حجت الاسلام محمد صادق هلالی مجد مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تأسیس بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی اهواز در سال 88 گفت: ایده تشکیل بسیج طلاب همچون دیگر نهادهای بسیجی برای خدمت رسانی به طلاب بسیجی صورت گرفته است.

 

مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی اهواز با بیان این مرکز بسیج طلاب خوزستان در میدان شهید بندر و مقابل ناحیه امام علی(ع) وجود دارد، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه امام خمینی به عنوان حوزه مرکزی اهواز محل تجمع حوزه های علمیه اهواز برای برگزاری تجمع ها و برنامه های بسیج طلاب است.

 

حجت الاسلام هلالی مجد با اشاره به این که نیروهای فعال بسیج طلاب به صورت خودجوش و به عنوان کارمند در آنجا مشغول فعالیت هستند، اظهارداشت: 3 تا 4 نفر در آنجا به خدمت رسانی برای بسیجیان طلبه پرداخته و  400 تا 500 طلبه ازسال 80 تا زمان کنونی در بسیج طلاب به عنوان عضو نامنویسی کرده اند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری یادواره شهدای حوزه علمیه امام خمینی(ره) در سال گذشته که به صورت پسندیده برگزار و رضایت همگان را برانگیخت، ابرازداشت: برگزاری نشست های بصیرتی با حضور بعضی شخصیت ها، برگزاری برنامه های ارتحال بزرگان و تجمعات اعتراض آمیز همچون محکومیت اعدام آیت الله نمر و کشتار شیعیان نیجریه از فعالیت های صورت گرفته بسیج طلاب است.

 

وی با اشاره به این که بیانیه های صادر شده از سوی بسیج طلاب در محکومیت بعضی حوادث و اتفاقات گفت: بیانیه هایی همچون اعتراض به حضور فتنه گران در دانشگاه شهید چمران همزمان با روز دانشجو و اعتراض به اقدام آل سعود در محکومیت اعدام آیت الله نمر از سوی این نهاد صورت گرفته است.

 

مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی اهواز با اشاره به این که مدارس علمیه خوزستان زیرنظر مستقیم بسیج طلاب استان هستند، اظهارداشت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به عنوان حوزه مرکزی اهواز، برنامه ها و تجمعات بسیج طلاب به صورت متمرکز در این مرکز صورت می گیرد هر چند که حوزه های دیگر اهواز برنامه های جداگانه خود را دارند.

 

حجت الاسلام هلالی مجد با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهتمام بسیج طلاب به این موضوع گفت: انشاالله در آینده نزدیک نشست های بصیرتی آگاه سازی طلبه ها از روند انتخابات برگزار خواهد شد که به زودی به اطلاع همگان خواهد رسید./9456/302/ب3

ارسال نظرات