۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۱۳۰۸۵
رییس سازمان بدر عراق:

عربستان مسؤول انتشار افکار تروریستی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بدر عراق، عربستان را مسؤول انتشار افکار تروریستی و ناامنی خاورمیانه و جهان خواند.
هادي العامري دبيرکل سازمان بدر عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، هادی العامری، رییس سازمان بدر عراق، امروز در مصاحبه با خبرگزاری رویترز انگلیس به بررسی آخرین رویدادهای نظامی این کشور در مبارزه با تروریسم پرداخت و گفت: جریان تروریستی داعش با توجه به شکست‎های پی درپی هنوز قوی، با روحیه و با برنامه ریزی دقیق به دنبال رسیدن به اهداف خود است ولی مجاهدان عراقی بسیاری از رهبران آنان را به هلاکت رسانده‎اند.


وی شناخت دشمن را بسیاری ضروری و شرط پیروزی دانست و افزود: ما هیچ گروه تروریستی مانند داعش نداریم که بتواند به این شکل برای جوانان در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی و استفاده کنند.


رییس سازمان بدر عراق در پاسخ خبرنگار خبرگزاری رویترز انگلیس مبنی بر زنده بودن ابوبکر البغدادی، سرکرده جریان تروریستی داعش خاطرنشان کرد: من معتقد هستم که البغدادی هنوز زنده است و در عراق حضور دارد.


وی عربستان و کشورهای عربی را حامی تروریسم و ارسال کننده تجهیزات نظامی و مالی به آن‎ها خواند و تصریح کرد: اسلحه‎های ضد زره داعش از کجا می آید؟ بسیاری از اسلحه‎های که داعش و جبهه النصره استفاده می کند متعلق به کشورهای حوزه خلیج است.


العامری، عربستان را مسؤول انتشار افکار منحرف در خاورمیانه و جهان دانست و گفت: افراط گرایانی که در پاریس به اقدام‎های تروریستی دست زدند در کجا تربیت شده و آموزش دیده‎اند؟حمله تروریستی که سال گذشته میلادی در پاریس رخ داد برگرفته از اقدام‎های افراطی و منحرف عربستان است. منشا و صادر کنند تروریسم عربستان است.


وی به انتقاد از ائتلاف کشورهای غربی و آمریکا برای مبارزه با تروریسم پرداخت و خاطرنشان کرد: اقدام‎های ائتلاف ضد تروریسم کشورهای غربی و آمریکا علیه تروریسم بر خلاف حمله‎های روسیه علیه داعش در سوریه، بی نتیجه است.


رییس سازمان بدر عراق به شایعه حضور نظامیان ایرانی در عراق پاسخ داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه حضور نظامی در عراق ندارد و فقط ده‎ها تن از آنان برای مشاوره در این کشور حضور دارند./994/ب902/د

ارسال نظرات