۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۱۳۱۰۴

آغاز دوره آموزشی قرائت و تفسیر قرآن در هلند

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی قرآنی «البیان» به همت دارالقرآن وابسته به مؤسسه فرهنگی «الکوثر» هلند در شهر لاهه این کشور آغاز شد.
هلند

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، علی الطریحی، رییس دارالقرآن الکریم وابسته به مؤسسه فرهنگی «الکوثر» شهر لاهه هلند با اعلام این خبر گفت: از تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره، آزمون ورودی به عمل آمد و بر اساس نتایج این آزمون، شرکت‌کنندگان در 3 سطح تقسیم‌بندی شدند.

 

وی افزود: سطح نخست این دوره شامل نونهالان مسلمان مقیم هلند است و سطح دوم گروهی از شرکت‌کنندگان برای تصحیح قرائت قرآن را در برمی‌گیرد و سطح سوم نیز ویژه برادران و در زمینه آموزش قواعد و احکام قرائت قرآن است.

 

علی الطریحی تصریح کرد: 30 شرکت‌کننده در این دوره آموزشی حضور دارند و قرار است این دوره تا پایان ماه شعبان ادامه پیدا کند.

 

وی درباره محتوای آموزشی این دوره اظهار کرد: در سطح نخست این دوره، احکام و قواعد اولیه قرائت و تلاوت صحیح تعدادی از سوره‌های قرآن به نونهالان آموزش داده می‌شود.

 

الطریحی افزود: محتوای آموزشی مرحله دوم به دو بخش تئوری و عملی در زمینه آموزش احکام قرائت و تصحیح عملی تلاوت قرآن تقسیم می‌شود.

 

وی در پایان بیان کرد: در سطح سوم این دوره نیز، آیات قرآن کریم توسط علی السعبری، خطیب و امام جماعت مؤسسه فرهنگی الکوثر هلند برای شرکت‌کنندگان تفسیر می‌شود./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات