۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۲۴۸
حداد عادل:

آرمان امروز اصولگرایان مبتنی بر حرکت 9 دی است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: امروز اصولگرایان همان آرمانی را دنبال می‌کنند که به خاطر آن مردم در 9 دی ماه به خیابان‌ها آمدند.
غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، شامگاه چهارشنبه هفتم بهمن ماه در نشست کانون اعضا و طرفداران حزب مؤتلفه اسلامی در مجموعه فرهنگی مؤتلفه، گفت: حزب مؤتلفه از سال 41 تا کنون یار و یاور انقلاب بوده است، در روزهای اول شکل‌گیری نهضت انقلاب این موتلفه بود که همراه امام راحل(ره) ماند و امروز هم به شاهد هستیم که موتلفه پشتیبان آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: انتخابات زمانی است که مبت، ملت بودن خود را درک کنند، به طور کل انتخابات فصلی برای رویش و آگاهی است.

 

حداد عادل در خصوص تقابل غرب با ایران، گفت: غرب می‌خواست به بهانه دموکراسی بر ملت ما فشار بیاورد، اما در 40 سال اخیر ایران با ارائه بهترین نوع دموکراسی در منطقه تمام نقشه‌های غرب را با شکست مواجه کرد.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان پیرامون انتخابات پیش رو، بیان داشت: انتخابات سبب محکم شدن پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود، از این‌رو وظیفه تمام مردم است تا در انتخابات هفتم اسفند ماه شرکت کنند.

 

وی در خصوص وحدت اصولگرایان، عنوان داشت: ما طی چندین سال اخیر در موارد مختلفی شاهد اختلاف نظر میان اصولگرایان بودیم، اما امروز با تلاش‌های آیت الله موحدی کرمانی شاهد این موضوع هستیم که تمام اصولگرایان به وحدت رسیده‌اند و تا کنون هیچ تشکل یا حزبی در جریان تعاملات خواهان سهم نبوده است.

 

حداد عادل تصریح کرد: اگر از ما بپرسند در انتخابات پیش رو دنبال چه هستید، می‌گوییم؛ ما دنباله‌رو همان آرمانی هستیم که در نهم دی ماه مردم را به خیابان‌ها کشاند تا حافظ کیان نظام اسلامی باشند.

 

وی با انتقاد شدید از وجود برخی جریان‌ها در کشور، تاکید کرد: ما در سال 78 و بعد از آن در فتنه 88 شاهد بودیم که یک جریان به اسلامیت نظام حمله می‌کند، جریانی که پس از ارتحال امام خمینی(ره) کار خود را شروع کرد و از آرمان‌های ایشان فاصله گرفت.

 

حداد عادل با انتقاد شدید از تغییر مواضع برخی افراد نیز، گفت: زمانی که در فتنه سال 88 به سر می‌بردیم عده‌ای به هیچ عنوان حاضر نبودند در قبال موضوع فتنه مرز بندی کنند، اما امروز به دلیل نفع شخصی همین افراد در حال تغییر مواضع هستند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در خصوص جایگاه ولایت فقیه، عنوان داشت: از نظر اصولگرایان ولایت فقیه اصلی‌ترین رکن انقلاب اسلامی است و این اصل در تمام کارها و اهداف اصولگرایان دنبال می‌شود.

 

حداد عادل در خصوص ارتباط با دولت نیز، گفت: ما بنا نداریم در قبال دولت با دشمنی و ضدیت عمل کنیم، ما تنها خواستار این موضوع هستیم که تمام فعالیت‌ها بر اساس آرمان‌های امام راحل(ره) و خواسته‌های مقام معظم رهبری پیگیری شود.

 

حداد عادل در پایان ابراز داشت: امروز با وحدتی که میان اصولگرایان ایجاد شده است امیدواریم بتوانیم یک لیست موجه و قابل دفاع را در اختیار مردم قرار بدهیم تا آن‌ها را دچار تفرقه سرگردانی نکند.

 

کاندیدای مستقل معرفی نمی‌کنیم

گفتنی است پیش از سخنرانی غلامعلی حداد عادل، محمد نبی حبیبی در سخنان کوتاهی از نقش بسیار ارزنده حداد عادل در راستای ائتلاف اصولگرایان تمجید کرد.

 

وی در خصوص اهداف مؤتلفه نیز، گفت: به هیچ وجه بنایی بر اعلام کاندیدای مستقل در انتخابات نداریم، با تمام قدرت در راستای اهداف شورای اصولگرایان حرکت می‌کنیم و به تصمیمات این شورا نیز پایبند هستیم./856/202/ب1

ارسال نظرات