۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۵۱۲

«روز مسلمان» در «اوکلاهما» آمریکا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه «روز مسلمان در کنگره»، هفتم اسفندماه سال جاری برای دومین سال پیاپی در ساختمان کنگره ایالت «اوکلاهما» آمریکا برگزار می‌شود.
امريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از 200 مسلمان از سراسر ایالت اوکلاهما در این برنامه یک روزه شرکت خواهند کرد که شامل کارگاه‌های آموزشی متعدد از جمله جلسات ویژه‌ای برای جوانان با تمرکز بر فعالیت‌های اجتماعی درون جامعه اسلامی اوکلاهما خواهد بود.

 

«روز مسلمان در کنگره» در پایان نیز با برگزاری دعای بین‌ادیان از سوی «جان ادرر»، امام مرکز اسلامی شهر «تولسا»، به پایان خواهد رسید.

 

این برنامه با هدف ارتباط دادن جامعه مسلمانان با قانون‌گذاران و توسعه مشارکت‌های اجتماعی مسلمانان و آموزش مسائل مربوط به برابری و عدالت اجتماعی برگزار می‌شود.

 

نخستین برنامه «روز مسلمان در کنگره» در سال 2015 میلادی با حضور بیش از 150 نفر شرکت‌کننده برگزار شد.

 

«ورونیکا لیزور»، مدیر بخش حقوق مدنی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، شاخه اوکلاهما، می‌گوید: «در نزدیکی انتخابات و به ویژه در زمانی که اسلام‌هراسی و تعصبات ضداسلامی در حال افزایش است، بسیار مهم است که مسلمانان با انتخاب نمایندگان دلخواه خود در اجتماع حضور یابند».

 

چنین برنامه‌های مثبت و فعالی می‌تواند ما را به لحاظ سیاسی تقویت کند تا بتوانیم در مورد مسائلی که جمعیت مسلمانان و به طور کلی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، صحبت کنیم./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات