۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۱۳۵۸۲

برگزاری یادواره شهدا در کانون های مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری 10 یادواره شهدا به مناسبت دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، صبح امروز در نسشت کمیته اجرایی برنامه های دهه ی فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان که در دبیرخانه این کانون ها برگزار شد، گفت: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی خون شهدای زیادی ریخته شده است.


وی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون شهدا دانست و افزود: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا در مناسبت های مختلف فرصتی مناسب برای گرامیداشت یادو خاطره آنان و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است.


وی در ادامه با اشاره به این که کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه فجر مجری برگزاری ویژه برنامه های این ایام هستند، عنوان داشت: برگزاری یادواره شهدا از مهم ترین این برنامه های اجرایی هستند.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری 10 یادواره شهدا در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: این یادواره ها هر روز در یکی از شهرهای استان برگزار می شود.


وی هدف از برگزاری برنامه های دهه ی فجر را تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب بین جوانان عنوان کرد و افزود: در قالب این برنامه ها باید تلاش شود ارزش های انقلاب اسلامی به خوبی بین جوانان انتقال یابد.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن در قالب جنگ نرم و تلاش برای کم رنگ کردن ارزش ها و باورهای دینی بین جوانان، اظهار داشت: تقویت برنامه های فرهنگی و توجه به کیفیت اجرایی برنامه ها با جذب حداکثری جوانان به کانون های مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های دشمن است.


راه شهدا؛ راه ولایت، سعادت و معنویت است
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان راه شهدا را راه ولایت، سعادت و معنویت دانست و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.


وی افزود: با برنامه ریزی منسجم باید تلاش کرد در قالب برنامه های دهه فجر نسل جوان را با اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب آشنا کرد چراکه آشنایی جوانان با آرمان های امام راحل زمینه نا امیدی دشمنان را فراهم می کند./9459/203/ب1

ارسال نظرات