۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۶۹۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

دهه فجر، دهه آگاهی بخشی و معرفت افزایی است

خبرگزاری رسا ـ دهه فجر دهه آگاهی بخشی و معرفت افزایی، نمایش جلوه های کارآمدی نظام در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، عباس صفدری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز در دیدار مدیران، مسؤولان و فعالان ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: ایام الله دهه فجر به عنوان یکی از ارزشمندترین رخدادهای در تاریخ معاصر ایران است.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر بزرگ ترین رویداد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور است، افزود: زنده نگه داشته دوران پیروزی انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی نسبت به معارف بلند انقلاب و امید آفرینی و افزایش نشاط و امید در جامعه از جمله اهداف برگزاری برنامه ها دهه فجر است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: اتصال ستاد دهه فجر به بدنه اجتماعی و نقش آفرینی مردم در اجرای برنامه های دهه فجر مهم ترین مولفه ماندگاری آن و تبدیل شدن دهه فجر به آیین ملی و انقلابی است.

 

صفدری گفت: هر چقدر میزان آگاهی مردم نسبت به ماموریت ها و اهداف بلند انقلاب و الگوسازی انقلاب بیشتر می شود انتظار از ستاد دهه فجر بیشتر می شود و از این رو به منظور تحقق برخی از اهداف و برآورده شدن برخی از انتظارات و کاهش کاستی ها، بصیرت افزایی، امید آفرینی، همدلی و همزبانی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی به عنوان رویکردهای اساسی در همه برنامه های دهه فجر امسال مدنظر قرار گرفته است.

 

وی افزایش پیوند مردم با انقلاب را یکی از کارکردهای دهه فجر دانست و افزود: دهه فجر دهه آگاهی بخشی و معرفت افزایی، نمایش جلوه های کارآمدی نظام در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه 10 هزار برنامه در زمینه های مختلف در سطح استانها برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این آمار کف برنامه های دهه فجر است چون فقط در بیش از 6 هزار مدرس در استان دو جشن برگزار می شود.

 


برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی، جشنواره ها، نشست ها، گردهمایی ها، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد انقلاب اسلامی، نمایشگاه های آثار هنری دانشجویی، نماشگاه کارآفرینان و نقش آنان در اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر در استان است.

 

وی اضافه کرد: سلسله نشست های بصیرتی و معرفتی، گفتمان دینی با موضوع انقلاب، برپایی محافل انس با قرآن، نشست های تخصصی در خصوص کار و تولید و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های دهه فجر است./831/202/ب1

ارسال نظرات