۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۳۱۳۷۷۹
امام جمعه جیرفت:

پیام 22 بهمن ماه استقامت و وحدت ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جیرفت با بیان این که پیام 22 بهمن ماه استقامت و وحدت است، گفت: همه گروه ها باید در این روز به صحنه بیایند و حضور مردم در این روز جلوه خاصی به برنامه های دهه فجر خواهد داد.
امام جمعه جيرفت

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور روزهای است که مردم به آن روزها افتخار می کنند و دوران سختی که ملت ایران پشت سر گذاشتند دوران سخت ستم شاهی با دهه فجر انقلاب اسلامی تمام آن روزها به پایان رسیده است.


وی بیان کرد: رهبری های حکیمانه حضرت امام(ره) و مقاومت مردم در مقابل رژیم سفاک پهلوی نتیجه بسیار خوبی را برای ملت ایران رقم زد که ملت اگر مقاومت کند به نتیجه خواهد رسید و ایام الله دهه فجر به ما این گوشزد را می کند باید هوشیار و بیدار باشیم در مقابل توطئه های استکبار؛ آن ها دنبال اهداف خود هستند مردم اگر بیدار، آگاه و بصیر باشند رهبری جامعه آن ها را به صراط مستقیم هدایت کند، قطعا به نتیجه خواهد رسید.


امام جمعه جیرفت با بیان این که دهه فجر این نکته را به ما یادآوری می کند اگر ما بخواهیم به ارزش های خود عمل کنیم باید در صحنه باشیم، خاطرنشان کرد: باید همه بیدار و هوشیار باشند و از رهبری های رهبر جامعه پیروی کنیم، و دهه فجر این درس بزرگ را به ما می دهد که رهبری می تواند نقش مهمی در هدایت مردم داشته باشد و اگر رهبری، رهبری بصیر و آگاه و مسلط بر اوضاع باشد و مردم هم در صحنه باشند می توانند به نتیجه بسیار خوبی برسند و آن هم انقلاب اسلامی که هیچ کس تصورش را نمی کرد انقلاب ما با این آبرومندی وعزت به پیروزی برسد.


حجت الاسلام کرمی پور ابراز کرد: در راستای پیروزی انفلاب اسلامی و نه این که انقلاب برای مردم ایران فایده داشت، بلکه نقطه عطفی شد برای همه آزادی خواهان جهان به ویژه مسلمانان در هر کجا از کره زمین دنبال مبارزه با طاغوت بودند این انقلاب به آن ها رونق بخشید، آن ها را در صحنه مقاوم بودند و مقاومت کردند، با درس گرفتن از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند اگر در صحنه باشند قطعا دشمن چون رو به باطل است بطلان او آن را نگه نخواهد داشت.


وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: انقلاب اسلامی این درس بزرگ را به همه ما داد که بتوانیم نسبت به ترویج ارزش ها در جامعه اگر با هم متحد باشیم، می توانیم ارزش ها را در جامعه حاکم کنیم، می توانیم در مقابل دشمن حتی اگر کشورهای بزرگ هم باشند با اتکا به خداوند تبارک و تعالی با وحدت کلمه ای که در بین ما است، می توانیم به نتیجه بسیار خوبی برسیم.


امام جمعه جیرفت ادامه داد: از انقلاب اسلامی درس های مهمی گرفتیم و یکی از این درس ها وحدت مردم است، اگر مردم همه با هم باشند قطعا می توانند به آن نتایجی که می خواهند برسند به آنجا دست پیدا کنند.


وی برحضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تأکید کرد و گفت: حضور مردم در این روز جلوه خاصی به برنامه های دهه فجر خواهد داد و مردم شهرستان جیرفت و تابعه نیز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سرخواهند داد و از آن اهدافی که حضرت امام خمینی (ره) را برای آنان ترسیم کرده کوتاه نخواهند آمد.


امام جمعه جیرفت عنوان کرد: برنامه های دهه فجر باید با شکوهتر از قبل برگزار شوند زیرا نشان دهنده عظمت و اقتدار انقلاب هستند، و در تاریخ 21 بهمن ماه حکومت نظامی شسکت خورد که نتیجه اش پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن ماه بود.


حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها این است که مردم در صحنه هستند و رهبری دینی در رأس انقلاب قرار دارد و کسانی که به انقلاب رأی دادند بیش از 98 درصد بودند و انقلاب از این پشتوانه مردمی برخوردار است و همانگونه که امام راحل تاکید داشتند باید هدف از انقلاب را فراموش نکرد و از زیان های تفرقه غافل نشویم.


وی اضافه کرد: پیام 22 بهمن ماه استقامت و وحدت است و همه گروه ها باید در این روز به خیابان ها بیایند و اگر کسی بدون عذر راهپیمایی 22 بهمن را ترک کند از هر گروهی باشد به انقلاب، نظام و شهدا خیانت کرده است.

 

حجت الاسلام کرمی پور افزود: در شهرستان جیرفت نیز برنامه های متعددی از سوی ستاد دهه فجر این شهرستان در نظر گرفته شده است، رژه موتوری در سطح شهر، زنگ انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا ودیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری جشن های انقلاب و... از جمله برنامه های دهه فجر است./9709/302/ب1

ارسال نظرات