۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۱۳۸۱۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که شعارهای اصیل انقلابی به فراموشی سپرده شود چرا که مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را به پیروزی رساندند.
حجت الاسلام ولي نظرپور، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه فجر در استان اردبیل، خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه فجر یادآور دلاورمردی‌ها و حرکت عظیم مردم جمهوری اسلامی ایران به موجب پیروزی انقلاب اسلامی است که ستاد دهه فجر استان اردبیل نیز، برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت این ایام برگزار می‌کند.

 

وی افزود: 22 کمیته در ستاد دهه فجر استان اردبیل متشکل از نهاد‌ها و دستگاه‌هایی اجرایی استان اردبیل تشکیل شده است که تمامی این کمیته ها برای ایام دهه فجر برنامه‌های متفاومتی را برگزار می‌کنند که نواخته شدن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه، همزمان با ورود امام راحل(ره) به کشور از جمله این برنامه‌ها است.

 

رییس ستاد دهه فجر استان اردبیل، تصریح کرد: دیدار ستاد دهه فجر با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، دیدار کمیته‌های شهرستانی با ائمه جمعه، برگزاری شورای اداری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، حضور در مزار شهداء و تجدید عهد و پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله فعالیت‌های ستاد دهه فجر استان اردبیل است.

 

حجت الاسلام نظرپور، بیان داشت: در مجموع برگزاری، بیش از 3 هزار برنامه متفاومت در سطح استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر پیش‌بینی شده است که در کنار این برنامه‌ها دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل نیز پروژه‌های خود را افتتاح می‌کنند.

 

وی افزود: مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه از ایستگاه سرعین برای آقایان و از میدان شریعتی برای بانوان تا میدان مصلی خواهد بود که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته سخنران این مراسم وزیر دفاع و یا وزیر نیرو است.

 

حجت‌الاسلام نظرپور در ادامه تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده و باید برای ارائه عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان اردبیل همت کنیم چرا که ثمره پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران بسیار غنی و الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه باید زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهیا شود، گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد چرا که دشمنان قسم خورده این نظام، توطئه‌ها و هجمهه‌های سنگینی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کنند که ایستادگی مردم ایران در طول تاریخ موجب یأس و نا امیدی آن‌ها شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان داشت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و استقلال خود را حفظ کرده به طوری که تمامی کشورهای منطقه اعم از عراق، یمن، ترکیه، سوریه و فلسطین در ناامنی به سر می‌برند ولی جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم، به قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام نظرپور، تصریح کرد: دستگیری ملوانان آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، نشان‌گر قدرت و عظمت نیروهای انقلابی ایران در دفاع از کشور را دارد که به فرموده مقام معظم رهبری، این کار خدا بوده است.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از ثمره‌های انقلاب اسلامی ایران ترویج اسلام ناب محمدی بود که در حال حاضر نباید اجازه دهیم که شعارهای اصیل انقلابی به فراموشی سپرده شود چرا که مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را به پیروزی رسانده و در روزهای سخت نیز پشتیبان نظام بودند.

 

رییس ستاد دهه فجر استان اردبیل، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و هم‌زمانی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، برگزاری برنامه‌های مختص این ایام باید بدون نگاه سیاسی و انتخاباتی در سطح استان برگزار شود./937/202/ب1

ارسال نظرات