۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۱۳۸۲۳
امام جمعه هشترود:

دولت معیشت مردم را به توافق گره زده است/ ملت خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رحیمی با بیان این‌که دولت باید دغدغه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را داشته باشد، گفت: دولت فعلی در زمان قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری دچار دو قطبی خودساخته هسته‌ای و معیشتی شد و گره‌گشایی از مشکلات را در گرو توافق هسته‌ای دانست که این امری نادرست است.
حجت الاسلام رحيمي، امام جمعه هشترود

حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر جدی‌گرفتن اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی کشور در گرو اقتصاد مقاومتی است، گره زدن مشکلات اقتصادی به توافق نادرست است.


وی ادامه داد: دولت فعلی در زمان قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری دچار دو قطبی خود ساخته هسته‌ای و معیشتی شد و گره‌گشایی از مشکلات را در گرو توافق هسته‌ای دانست و امروز با تلاش در عرصه سیاست خارجی این توافق به دست آمده است، اما در هر صورت مردم خواستار رفع مشکلات هستند.


حجت‌الاسلام رحیمی با بیان این‌که دولت باید دغدغه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را داشته باشد و به فکر رفاه و کارآفرینی برای جوانان باشد، گفت: دولت نباید این مشکلات را به توافق هسته ای گره زند، دولت باید قدردان ملت و تلاشگر در مسیر رفع مشکلات ملت باشد.


وی عدم توجه به مشکلات ملت و مردم را عامل آزردگی دانست و خاطرنشان کرد: واردات کالاهای خارجی سم مهلک اقتصاد مقاومتی است، از این رو نباید دروازه‌های واردات کشور به روی کالاهای خارجی باز شود.


امام جمعه هشترود با بیان این‌که مردم ایران اسلامی همیشه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی کم نگذاشته اند، گفت: دولت باید برنامه مدونی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشد، مشکلات اقتصادی مردم باید رفع شود.


وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به پشتوانه اندیشه انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری منبع نور به دنیاست و ملت ایران باید بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و در راه آن مجاهدت‌های بسیار شده است.


حجت‌الاسلام رحیمی حمایت از تولید ملی را از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: نباید از تولید ملی و افزایش سرانه تولید داخلی غفلت کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات