۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۳۸۷۳
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت گام مهمی در اجرای سیاست‌های کلی رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در دومین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت گام مهمی در اجرایی شدن سیاست‏های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته می شود.
حجت الاسلام شهيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاونین و نمایندگان 20 دستگاه عضو، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی اظهار داشت: این جلسه که بر اساس ابلاغ رییس جمهور انجام شد، گزارش عملکرد دستگاه‏های اجرایی را در خصوص فعالیت‏های سال جاری در حوزه ایثار و شهادت بررسی کرد.

 

وی تصریح کرد: طبق مصوبات نخستین جلسه شورای هماهنگی و نظارت، این گزارشات در اسفند ماه سال جاری و همزمان با ایام روز شهید در قالب «عملکرد دستگاهها در حوزه ایثار و شهادت» به محضر رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه تقدیم می شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پیگیری تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی آیین نامه و دستور کار برگزاری شوراهای استانی از دیگر دستورکارهای دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پایان گفت: با تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت گام مهمی در اجرایی شدن سیاست‏های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته می شود./840/ت303/س

 

ارسال نظرات