۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۱۳۹۳۹
رییس اندیشکده یقین تبیین کرد؛

راهبردهای تشکیل تمدن نوین اسلامی/ تمدن غرب با 200 انقلاب اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی شکل گرفته است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره موانعی که بر سر راه شکل گیری تمدن نوین اسلامی وجود دارد گفت: تمدن غرب با 200 انقلاب اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی شکل گرفته است، انقلاب اسلامی ایران تنها یک انقلاب سیاسی بود، انقلاب اسلامی تمام نشده است، برای تمدن نوین اقتصادی باید در زمینه علم و فرهنگ و اقتصاد هم انقلاب کنیم.
دکتر حسن عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر حسن عباسی، شامگاه امروز در نشست فرصت تاریخی انقلاب اسلامی، با اشاره به فراهم آمدن فرصتی مهم و ویژه برای مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌ گفت: پیروزی انقلاب اسلامی کف خواسته‌های مردم است، سقف خواسته مردم ایران ظهور است و باید این انقلاب‌ها گامی مؤثر باشد برای رسیدن به شرایط ظهور و فراهم سازی بستر مناسب برای ظهور.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی معتقد هستند که دیگر انقلاب تمام شده است و لازم است ما به مسائل مهمتری از انقلاب برسیم، این تفکر ظلم به حرکت انبیاء است، این ویروس تردید شرایطی را در جامعه فراهم می‌کند که ما به نتیجه نرسیم، عملا بسیاری از ابعاد دیگر انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده است، رهبر انقلاب در تبیین مفهوم من انقلابی هستم خیلی تأثیر در شرایط کنونی کشور دارد، مهمترین مسأله برای ما ورود و صدور انقلاب اسلامی است.

 

انقلاب برای صدور به ویزا نیاز ندارد

رییس اندیشکده یقین با اشاره به عدم نیازمندی انقلاب به ویزا برای صدور تصریح کرد: در اندیشه استراتژیک برای تحقق یک انقلاب باید پس از 36 به گذشته نگاه کنیم و ببینیم انقلاب چه کرده است و تا چه حد به بیرون از مرزهای کشور صادر شده است، خوشنامی حزب الله به عنوان یک گروه چریکی در دنیا حاصل اندیشه و فرهنگ انقلاب اسلامی است که به فراتر از مرزهای ما صادر شده است.

استاد عباسی با اشاره به شهادت آیت الله نمر و زندانی شدن شخ زکزاکی، ابراز کرد: مسائلی که در منطقه شاهد آن هستیم و می‌بینیم یک سری رهبر روحانی در برابر کفار ایستاده‌اند و به ساماندهی نیروهای انقلابی می‌پردازند همه حاصل صدور انقلاب اسلامی است، شکل گیری جریان‌های مقاومت در میان برادران اهل سنت نیز نتیجه صدور انقلاب اسلامی است که موجب شده است افراد به خودباوری دینی برسند.

وی با تفکر مارکسیست را مبتنی ناکارآمدی دین دانست و تصریح کرد: حمله به استراتژی اسلام برای مقابله با انگاره مقاومت و شهادت شکل گرفت و گروه‌های تکفیری شکل گرفتند تا بتوانند مبانی مقاومت دینی را ناکارآمد جلوه دهند، گروه های تکفیری و گروه‌های شیعه که حامی آنها سرویس‌های جاسوسی غربی هستند نسبتی با اسلام ندارند و تنها وظیفه دارند در جنگ مذهبی ایفای نقش کنند، غرب معتقد است این جنگ میان شیعه و سنی 30 ساله است و آنقدر شیعه و سنی به جنگ می‌پردازند تا اسلام دچار انحراف شود و به زاویه برود.

 

تکفیری‌ها برای مقابله با صدور انقلاب گردآمده‌اند

رییس اندیشکده یقین با اشاره به وجود جنگ 30 ساله میان کاتولیک و پروتستان خاطرنشان کرد: این جنگ حاصلی نداشت جز اینکه در اروپا دین کنار گذاشته شد و از عرصه قدرت و سیاست کنار رفت و لیبرالیسم بر همه حاکم شد، دشمن به توانایی‌های دفاعی و مقاومت ما چشم دوخته است و به دنبال این است که وجوه انقلابی که صادر شده است را از طریق جریان‌هایی نظیر تکفیری‌ها از بین ببرد.

استاد عباسی با بیان این‌که مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد که مردم متوجه آن هستند گفت: امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که تمدن نوین اسلامی باید شکل بگیرد، امروزه برخی با فضا سازی علیه دستاوردهای کشور نظیر صنعت هواپیما سازی به سراغ فرانسه می‌روند تا به ما هواپیما بفروشد، غربی‌ها می‌خواهند ما فکر نکنیم و خودمان دستاوردی نداشته باشیم و باور کنیم ما نمی‌توانیم و به سراغ غرب برای رسیدن به آنچه نیاز داریم برویم.

کارشناس مسائل استراتژیک اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی غرب همه چیز را در اختیار ما قرار می‌داد، کمپانی‌های مختلف را در کشور تأسیس کرده‌ بودند و می‌خواستند ما به فکر انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی باشیم، حرف غرب این است که ما از انقلاب اسلامی و باورهای دینی خود دست برداریم، جمهوری اسلامی باشیم و مسؤولان ما نیز روحانی باشند و اصل ولایت فقیه نیز وجود داشته باشد ولی محتوای کشور ما لیبرالیستی باشد، مانند چین که یک کشور کمونیستی است و از نظر محتوایی تبدیل به یک کشور لیبرالیستی شده است.

 

با خرید ایرباس ده سال آینده این شرکت را تأمین کردیم

وی فروش هواپیماهای ایرباس را در راستای افزایش شغل در اروپا ذکر کرد و افزود: ما با خرید هواپیماهای ایرباس ده سال آینده این شرکت را تأمین کردیم، هدف این است که مردم به دنبال رسیدن به دستاوردها و توانمندی ها داخلی نباشند و باور کنند ما نمی‌توانیم و به غرب نیازمند هستیم، دور انبیاء نیز اشخاصی بودند که شعار آنها ما نمی‌توانیم بود، در دوره همه انبیاء این موضوع وجود داشته است.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به این‌که برخی تلاش می‌کنند مردم را میان معیشت و دنیا و آرمان‌هایشان و اعتقادات دینی خود بر سر دو راهی قرار دهند، خاطر نشان کرد: کشورهایی که با امریکا در ارتباط هستند دچار مشکلات بسیاری هستند، امروزه اقتصاد جهانی دچار مشکل است و خود امریکا نیز مشکلات اقتصادی دارد چه رسد به کشورهایی که با آمریکا در ارتباط هستند.

کارشناس مسائل استراتژیک انقلاب‌های متعدد عصری را لازمه شرایط کنونی دانست و ابراز کرد: انقلاب های عرضی از دیگر نیازهای ما است، ما هنوز نتوانسته‌ایم به انقلاب فرهنگی و اقتصادی دست پیدا کنیم، ما نیازمند تمدن نوین اسلامی هستیم، غرب نزدیک 200 انقلاب داشته است تا امروزه تبدیل به تمدن غرب شده است.

استاد عباسی با بیان این‌که غرب در زمینه‌های مختلف فکری و علمی به انقلاب‌های متعددی دست پیدا کرده است، اظهار کرد: یک سری انقلاب سیاسی هم در غرب وجود داشته است، نظیر انقلاب فرانسه و اکتبر روسیه، ما تنها یک انقلاب داشته‌ایم، در زمینه فکر و علم و فلسفه تنها حرف‌های غربی‌ها را اساتید ما تکرار می کنند و اگر اشخاصی نظیر شهریاری بخواهند انقلاب فکری ایجاد کنند آنها را ترور می‌کنند تا انقلاب فکری و علمی شکل نگیرد، ترور شهید مطهری و مفتح نیز در راستای ممانعت از پیشرفت انقلاب اسلامی در انقلاب فکری و علمی و فلسفی.

وی در ادامه عنوان کرد: استفان هاوکینگ در حال کار برروی تئوری است که در آن گفته می‌شود خدایی پشت خلقت عالم نیست، اساتید دانشگاه ما نیز در برابر او ساکت هستند و جوابی به او نمی‌دهند چرا که آنچه در سر آنهاست برگرفته از هاوکینگ است، وقتی دانشمند ما اسیر تفکرات اومانیستی و مادی است از او انتظار نمی‌رود که در فعالیت‌های علمی خود اهمیتی به مباحث دینی بدهند.

 

کسانی که می‌خواهند در خبرگان باشند باید کرسی آزاد اندیشی فقهی برگزار کرده باشند

رییس اندیشکده یقین با بیان این‌که کسی که می‌خواهد در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته باشد باید کرسی‌های آزاداندیشی فقهی برگزار کرده باشد، تصریح کرد: باید کسی که می‌خواهد وارد خبرگان رهبری شود بالاترین سطح سواد مدیریتی در حوزه را داشته باشد که همان فقه حکومتی است، باید حوزه در این زمینه ورود جدی پیدا کند و لازم است به فقه حکومتی پرداخته شود.

استاد عباسی ادامه داد: کسی می‌خواهد وارد مجلس خبرگان شود ولی تا کنون یک جلسه برای بررسی مسائل دینی مردم و دغدغه‌های مردم برگزار نکرده است و درکنار این خلأ مسائلی نظیر شورای رهبری را مطرح کرده است، کسی که حجت الاسلام است و پس از ان یک دکتر به نام خود چسبانده است نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای فقهی و دینی باشد، القابی نظیر دکتر از ریشه چه در علوم انسانی چه در دیگر علوم باطل است و نباید به آن اعتنا کرد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی فقه توسط کسانی که قرار است در مجلس خبرگان حاضر شوند ابراز کرد: پرداختن به شکیات نماز و روزه و احکام فردی وظیفه طلاب جوان است نه عالمی که قرار است رهبری را در تشکیل حکومت جهانی یاری کند، عالمی که سوادش در حد شکیات و احکام فردی است نباید وارد مجلس خبرگان شود، آنچه جامعه ما نیاز دارد سواد فقهی است و باید سطح نمایندگان مجلس خبرگان بالا برود تا بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان این‌که وظیفه ما تنها انقلاب کردن نبود و انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: این‌که بگوییم ما جمهوری اسلامی هستیم و دیگر انقلاب اسلامی نیستیم تالی فاسد آن می‌شود دیگر نیازی به رهبری نداریم و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شکل دهنده جبهه مقاومت و در حال تلاش برای صدور انقلاب است نداریم.

 

برخی می‌خواهند مردم را بر سر دوراهی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی قرار دهند

وی ادامه داد: می‌خواهند مردم را بر سر دو راهی قرار دهند که انقلاب اسلامی می خواهید یا جمهوری اسلامی؟ وقتی قرار باشد جمهوری اسلامی باشیم بسیاری از مسائلی که انقلاب آنها را پدید آورده است را باید کنار بگذاریم، انقلاب اسلامی از حرکت امام علی (ع) شکل گرفته است، در ادامه این حرکت یازده نفر از ائمه جانفشانی کردند و امام زمان(عج) انقلابی جهانی را شکل خواهد داد، پس از ائمه معصومین 60 زعیم این راه را ادامه دادند و ما امروزه در زمان زعیم شصت و یکم انقلاب هستیم که دستاورد مهم زعیم شصتم شکل گیری حکومت اسلامی است.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اسلامی کردن علوم انسانی خاطر نشان کرد: غرب حدود 50 انقلاب اقتصادی انجام داده است که از این میان ده انقلاب مالی است، ما این ده انقلاب مالی را وارد کرده‌ایم و تا زمانی که علیه آنها موضعی نداشته باشیم مطلقا ممکن نیست جمهوری اسلامی از نظر مالی اسلامی شود، امروزه بسیاری از علما معتقد هستند که سیستم بانکی ما ربوی است، امام خمینی معتقد بودند که پول نباید کار کند و امروزه متأسفانه شاهد این موضوع در بانک و بورس هستیم.

کارشناس مسائل استراتژیک بسط و گسترش ربا را از مصادیق نفوذ ذکر کرد و افزود: بهترین و زیباترین ساختمان‌ها کشور ما بانک است، همه صنوف گاهی دچار مشکل می‌شوند به جز کارمندان بانک، بعضی که علامه تراشی می‌کنند باید بتوانند پاسخگوی این شعار حود باشند، علامه و مجتهد کسی است که کمر همت می‌بندد که دردهای جامعه را پاسخگو باشد نه این‌که با پروپاگاندا و جنجال برپا کردن علامه و آیت الله بشوند.

 

بعضی بورس و بانک را تقدیس می‌کنند

وی با اشاره به کارکردهای بورس و گسترش آن در کشور ما اظهار کرد: در جمهوری اسلامی چهار وزیر نامه زدند به مقامات کشور که به داد ما برسید، امروزه بورس و بانک تقدیس می‌شوند و اگر مشکلی به وجود بیاید از ما است اما اگر در زمینه مسائل دینی مشکلی ایجاد شود همه تقصیرها برگردن دین است.

استاد عباسی انقلابی به نام بیمه را از توطئه‌های غرب برای رسیدن به قدرت و ثروت ارزیابی کرد و گفت: گاهی باید حسین در وسط میدان باشد و شهید شود تا شخصیتی نظیر یزید که امیرالمؤمنین نام گرفته است رسوا شود، امروزه بسیاری از مشکل‌های کشور ما به خاطر بیمه و تأمین اجتماعی است، امروزه انقدر غرق در بانک و بورس و بیمه و تأمین اجتماعی شده ایم که زندگی بدون آنها برای ما غیرقابل تصور است.

رییس اندیشکده یقین شهرک سازی بدون در نظر گرفتن مسائل فرهنگی را موجب بی هویتی دانست و تصریح کرد: تزاحم و تضاد فرهنگی حاصل گسترش دادن شهرک‌ها و شهرک نشینی و ایجاد پروژه‌هایی نظیر مسکن مهر در آینده باعث بی هویتی فرهنگی و اجتماعی خواهد شد، پروژه‌هایی نظیر مسکن مهر در غرب شکست خورده بود و متأسفانه در کشور ما پیاده شد که عواقب فرهنگی آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی نفوذ انقلاب در قیمت را بسیار مهم و تأثیرگذار در کشور دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب‌های مالی در کشور ما پذیرفته شده است و برای انها نیز نهاد سازی شده است، انقلاب فرهنگی نیز که در غرب به عنوان انقلاب جنسی از آن یاد می‌شود در حال ورود به کشور ما است، پروژه مرکزی فمینیست‌ها حیا زدایی برای ایجاد یک انقلاب جنسی است، کتاب‌های کینزی پایه‌های انقلاب جنسی هستند و حیا زدایی را با انها شروع کردند و توانستند از این طریق انقلاب جنسی را پدید آورند و آن را تحت عنوان سبک زندگی آمریکایی تبلیغ کردند.

 

مبانی فکری علم روانشناسی دچار فساد است

استاد عباسی با اشاره به وجود فساد در مبانی فکری علم روانشناسی ابراز کرد: در روانشناسی علیرغم این‌که خداوند از ما خواسته است تا گناهان خود را جز برای خودش فاش نکنیم سیستم اعتراف گیری مسیحیت پیاده شده است، برخی تلاش می‌کنند تا مسائلی نظیر خیانت را عمومی و عادی و نرمال جامعه جلوه دهند و این در حالی است که ما در اربعین شاهد پیاده روی چندین میلیون زن و مرد جوان هستیم و این حرکت برخلاف پروژه عادی سازی فساد و گناه در جامعه است.

کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: برخی گناه و فساد و بی حیایی و بی عفتی را به عنوان نظریه علمی در کشور و در مجامع دانشگاهی گسترش می‌دهند، اینهمه هزینه و فضا سازی و هزینه و اتلاف وقت و انرژی و عمر نسل جوان در راستای گسترش علومی است که نسبتی با اسلام ندارند و همه اینها علیرغم تدکیدات رهبر معظم انقلاب است مبنی بر این‌که باید علوم ما اسلامی شود و از این علوم غیراسلامی و تثلیثی فاصله بگیریم.

وی با بیان این‌که حضرت ابراهیم به دستور خداوند خانه کعبه را برای عبادت خدای یکتا بنا نهاد اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) مأمور شد تا کعبه‌ای که درون آن و مغز آن بت پرستی بود و تنها پوسته آن باقی مانده بود را از بت پرستی و شرک پاک کند، این حرکت پیامبر اسلام(ص) درحالی بود که اجدادش کلیددار این کهبه بودند که آن زمان در آن بت‌ها پرستش می‌شد و این بسیار کار را برای ایشان سخت کرده بود.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به بازداشت نظامیان آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: عظمت انقلاب اسلامی این است که علیرغم همه توانمندی‌های آمریکا و تبلیغاتی که در رسانه‌ها و سینما از نیروهای خود می‌کند و علیرغم این‌که یک ناو عظیم هواپیما نیروهای ایران را تهدید می‌کند عده‌ای جوان پاسدار نظامیان آمریکایی را به جرم ورود به مرزهای آبی ایران بازداشت می‌کنند و خفت و خواری را برای آمریکایی که خود را بزرگ ابرقدرت جهان می‌داند به بار می‌آورند.

 

نیازمند انقلاب فرهنگی، اقتصادی و علمی هستیم

وی واردات و صادرات انقلاب را مورد هجمه دشمنان از طریق گروه‌های تکفیری ذکر کرد و گفت: این‌که برخی در درون کشور قائل هستند انقلاب اسلامی تمام شد و امروزه ما جمهوری اسلامی داریم دو پاسخ دارد، بخش‌های دیگری از حرکت ما باقی مانده است، انقلاب‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی هنوز باقی مانده است و ما وظیفه داری در امتداد انقلاب اسلامی آنها را شکل دهیم و به ثمر برسانیم و در آخرت اگر در این زمینه کم کاری کرده باشیم بازخواست خواهیم شد.

کارشناس مسائل استراتژیک امنیت را مهمترین نعمتی دانست که ما از آن برخوردار هستیم و عنوان کرد: امنیت ما نسبت به همه دنیا بهتر و بیشتر است و در این زمینه همواره پیش رو بوده‌ایم، درحالی که تهرانی مقدم‌ها موشک ساختند برای فتح فضا صنایع خودرو سازی ما در اولیات تولید و ساخت خودرو ناتوان هستند.

استاد عباسی با اشاره به از جان گذشتگی نیروهای امنیتی کشور برای تسهیل شرایط برای رشد اقتصاد و علم و فرهنگ کشور تصریح کرد: انقلابیون ما در سوریه و عراق به کشور سوبسیت دادند تا شرایط برای رشد علم و صنعت و اقتصاد کشور فراهم شود، کسانی که وظیفه انها تنها مسائل دفاعی و امنیتی بود امروزه سازنده بهرتین و مهمترین جاده‌ها، تونل‌ها و پروژه‌های عظیم ما نظیر پتروشیمی و پارس جنوبی نیز هستند و دیگران تنها ناظر بودند و دست روی دست گذاشتند و تنها بهانه آوردند که تحریم هستیم و یا در بهترین حالت گفتند از دیگر کشورها نیازهای خود را تهیه خواهیم کرد.

برخی مفاسد کشور حاصل تفکرات اساتید روانشناسی است

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از فسادهایی که در کشور شاهد آن هستیم حاصل تفکرات و کلاس‌های اساتید روانشانسی است که فساد و فحشا و خیانت را عادی و نرمال جامعه می‌دانند،امنیتی که عده‌ای جوان با خون خود و بی سرپرست شدن خانواده‌هایشان برای ما به وجود آوردند برای این روانشناسانی که تفکرات مسموم غربی را رواج می‌دهند حرام است.

رییس اندیشکده یقین خاطر نشان کرد: نهادهای امنیتی و نظامی و انتظامی ما هرگز منتظر رفع تحریم و مذاکرات و فروش تسلیحات دشمن نشدند بلکه در زمین و دریا و آسمان و کشورهای دیگر به وظایف خود به خوبی عمل کردند، همه به وظایف خود عمل کردند مگر کسانی که در صنایع و اقتصاد فعال بودند و نتوانستند حتی یک خودرو برای کشور بسازند و ما مجبور هستیم در برابر غرب برای خرید خودرو و هواپیما زانو بزنیم، مدام هم این اشخاص متوقع هستند و از همه به ویژه انقلاب توقع دارند و این‌گونه ما به تمدن نوین اسلامی دست پیدا نخواهیم کرد.

کارشناس مسائل استراتژیک ضمن تأکید بر لزوم شکل گیری 200 انقلاب در زمینه‌های مختلف برای امتداد انقلاب اسلامی اظهار کرد: تا زمانی که وابسته به غرب باشیم و در زمینه های مختلف به انقلاب دست پیدا نکنیم نمی توانیم به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم، باید قدر امنیتی که از ان برخوردار هستیم را بدانیم و در همین راستا به تلاش برای حفظ و گسترش آن بپردازیم.

وی با اشاره به گسترش ناامنی در جهان ابراز کرد: برخی اساتید دانشگاه خیال می‌کنند امنیت ذاتی کشور است و به همین دلیل از نظامی‌ها می‌خواهند که کنار بروند تا اینها به سادگی با دشمنان وارد مذاکره شوند، این درحالی است که همین مذاکرات می‌تواند امنیت ما را دچار مشکل کنند.

 

مسؤولانی که به انتقادها اهمیت نمی‌دهند دم از انتقاد پذیری و انتقاد سازنده می‌زنند

استاد عباسی ضمن انتقاد از برخورد شدید با دانشجویانی که علیه قراردادهای نفتی تجمع کرده بودند گفت:  مسؤولانی که به انتقادات اهمیت نمی‌دهند چرا دم از انتقاد پذیری و لزوم ایراد انتقادهای سازنده می‌زنند؟ مجلسی که دم از قانون می‌زند چرا نتوانست مانع کرسنت شود؟ مگر نهادهای کشور در چارچوب قانون عمل می‌کنند که جوانان را دعوت به قانون می‌کنند؟ آیا مذاکره با اسرائیل در گذشته در چارچوب قانون بود؟ در جایی که نهادهایی که باید مجوز تجمع صادر گنند پایبند به قانون باشند چرا جوانان را افراطی و قانون گریز می‌نامند؟

رییس اندیشکده یقین با اشاره به ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی پیرامون ممنوعیت صحبت کردن راجع به قرارداد کرسنت تصریح کرد: امروز وقتی که جوانان انقلاب معترض به قراردادهای ننگین نفتی سرکوب می‌شوند و با آنها برخورد می‌شود از کجا معلوم می‌شود که در آینده نیز شورای عالی امنیت ملی نسبت به قراردادهای امروزی وزارت نفت مانند کرسنت ممنوعیت صحبت صادر نکند.

وی با اشاره به مواضع منفعلانه وزارت امرو خارجه در برابر جنیات‌ها و خباثت‌های آل سعود، عنوان کرد: ما از مجلس شورای اسلامی و دولت جمهوری اسلامی تلاشی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ندیده‌ایم و اگر قرار باشد جوانانی که در راستای شکل گیری این تمدن فعالیت می‌کنند نیز سرکوب شوند و از آنها حمایت نشود موجب خستگی نسل جوان و مردم شده که نتیجه ان در انتخابات‌های پیش رو مشخص خواهد شد.

کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه ابراز کرد: وقتی مسؤولان به قانون عمل نمی‌کنند چطور انتظار دارند که جوان در چارچوب قانون قرار بگیرد، می‌دانیم که مسرولان نخواهند شنید ولی باید بدانند که با این ترفندها روحیه انقلابی نسل جوان خاموش نخواهد شد./1304/201/ب3

 

 

ارسال نظرات