۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۰۰۴
استاندار لرستان:

اصل قانون در جریان انتخابات محور قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با تأکید بر توجه به قانون محوری در جریان انتخابات، گفت: توجه و رعایت قانون در مراحل اجرایی و نظارت بر انتخابات امری مهم در اطمینان بخشی به مردم در برگزاری انتخاباتی سالم است.
هوشنگ بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز در دیدار با دستگاه های اجرایی که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در پی تغییر نگرش در اندیشه و آرمان های مردم ایران به وجود آمد.

 

وی افزود: این انقلاب در راستای پایبندی به ارزش ها، باورها و تبعیت از رهبری امام خمینی(ره) تشکیل شد و همبستگی عمیق اجتماعی را ایجاد کرد.

 

بازوند با اشاره به سخنان امام راحل عنوان داشت: ویژگی های این انقلاب تشکیل آن از همه انقلاب های دیگر جدا است و یک لطف الهی و پدیده ای بی نظیر بود.

 

وی در ادامه با اشاره به قیام امام خمینی(ره) و مدیریت ایشان در به بار نشستن انقلاب و رهبری رهبر فرزانه انقلاب پس از رحلت امام راحل گفت: امروز باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

 

استاندار لرستان با تأکید بر توجه دستگاه های اجرایی به انجام وظایف خویش ادامه داد: با مشارکت حداکثری مسؤولان و کارکنان در برنامه های دهه فجر باید به خوبی اهداف و آرمان های شاخص انقلاب را برای نسل جوان امروز و آینده بازگو کرد.

 

وی دستاوردهای انقلاب را مهم و سرنوشت ساز دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام انقلاب ناشی از دستاوردهای انقلاب است و با تبیین این دستاوردها باید بر اقتدار نظام بیفزاییم.

 

بازوند با بیان این که باید تلاش کرد زمینه حضور مسؤولان و وزرای کشوری را در استان فراهم کرد، ادامه داد: محرومیت زدایی از دستاوردهای انقلاب است با فراهم کردن زمینه اجرای پروژه ها و طرح های شاخص در جهت محرومیت زدایی گام برداشت.

 

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات پیش رو اظهار داشت: این انتخابات فرصتی مناسب و نعمتی ارزشمند برای کشور است که بر اقتدار کشور می افزاید.

 

استاندار لرستان با تأکید بر توجه به برگزاری انتخاباتی سالم خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم باید قانون را همچون حق الناس مبدأ قرار دهیم.

 

وی با اشاره به فعالیت 23 هزار نفر در زمینه ی اجرایی و 12 هزار نفر نیز در راستای بحث نظارت بر انتخابات تأکید کرد: اصل بی طرفی از سوی نهادهای اجرایی و نظارتی در جریان انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

بازوند با بیان این که برخورد قانونی در مراحل انتخابات و در جهت فراهم کردن اطمینان مردم از برگزاری انتخاباتی سالم ضروری است، عنوان داشت: مردم نیز در مقابل باید قانون پذیر باشند./9459/203/ب1

ارسال نظرات