۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۴۰۳۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

امام خمینی عزت و اقتدار را در سایه انقلاب برای کشور به ارمغان آورد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده گفت: امام راحل با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد و درس مبارزه با استبداد و استکبار و زیر بار ظلم نرفتن را به ملت آموخت.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز 12 بهمن، اظهار داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی ایران هیمنه استکبار را شکست.


وی با بیان این‌که این بزرگداشت در حقیقت تجدید پیمانی با امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این همایش تجدید بیعت با آرمان ها و اندیشه امام راحل است و در حقیقت فریاد پیروی و حمایت از انقلاب است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان ادامه داد: امام راحل اولین رهبری در جهان بود که تصریح کرد آمرکیا هیچ غلطی نمی تواند بکند، امام راحل هیمنه استکبار را در جهان شکست و آن ها را مضمحل و دستپاچه کرد.


وی افزود: امام راحل با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد و درس مبارزه با استبداد و استکبار و زیر بار ظلم نرفتن را به ملت آموخت و در سایه انقلاب عزت اسلام و مسلمین را در جهان احیا کرد.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که امام راحل با اتکا به قدرت الهی انقلاب را به پیروزی رساند و ملت را از یوغ استعمار خارج کرد، گفت: انقلاب امام خمینی (ره) انقلاب مستضعفین جهان بود و شعار خود را حمایت از مظلومان جهان قرار داد، این انقلاب در حقیقت انقلابی جهانی است.


وی با اشاره به ویژگی قرآنی انقلاب اسلامی ایران، افزود: این انقلاب و حرکت امام بود که فرهنگ حمایت از فلسطین و مظلومان را در جهان طنین انداز کرد و با قیام خود قرآن را از انزوا خارج و تعالیم و آموزه های آن را در جامعه تحقق بخشید.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان این همایش را فریاد تداوم ملت در مسیر انقلاب دانست و گفت: در این جمع پیمان می بندیم که پیرو امام راحل و شهدای انقلاب از ارزش های انقلاب اسلامی حمایت کرده و از خلف صالح ایشان اطاعت و تبعیت می‌کنیم.


وی با بیان این‌که مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی همه در خدمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل بوده و پیرو رهبری هستند، گفت: ملت و مسؤولان استان پیرو رهبری و نماینده ایشان در استان هستیم/854/202/ب2

ارسال نظرات