۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۰۴۳
امام جمعه بابل:

حفظ آرمان های انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل بر لزوم وحدت و یکپارچگی ملی در راه حفظ انقلاب تاکید کرد و گفت: حفظ آرمان های انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه و خدمت خالصانه و صادقانه میسر می شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل امروز در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر در مدرسه علمیه خاتم الانبیای بابل با گرامیداشت آغاز سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی موهبتی الهی بود که خداوند متعال آن را نه تنها به ملتهای مسلمان بلکه به مستضعفان جهان عنایت کرد.

 

وی با اشاره به این مطلب که ایجاد حکومتی بر مبنای آموزه های اسلامی و قرار گرفتن رهبری در راس آن پدیده ای مهم در عصر کنونی محسوب می شود، افزود: انقلاب اسلامی بر اساس وعده الهی برای پایداری و استقامت مومنان در مبارزه با ظلم و استکبار است که توانست هیمنه ظلم ستم را در هم بشکند.

 

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل با بیان الگوگیری آزادیخواهان جهان از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی منشأ بسیاری از تحولات و جنبش ها در سراسر جهان شد زیرا ثابت کرد که با اتکا به قدرت و ایمان الهی می توان حکومتی مستقل و الهی را برپا نمود.

 

وی ادامه داد: دهه فجر آغاز طلیعه نور و پاک کردن ظلمت و سیاهی از چهره ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این مطلب که ایام‌الله دهه فجر سرنوشت مردم ایران را به سوی سعادت و ترقی رقم زد، اظهار داشت: نعمت انقلاب بزرگ‌ترین نعمت معنوی خداوند به ملت ایران بود که در پی آن نعمت‌های دنیوی بزرگی از جمله عزت و استقلال را به دنبال داشت.

 

وی خدمت رسانی صادقانه و خالصانه نمود عینی کارکرد نظام اسلامی را وظیفه مسؤولان دانست و افزود: حفظ آرمان های انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه و کار و تلاش همه جانبه در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و خدمت خالصانه و صادقانه میسر می شود.

 

امام جمعه بابل اقتدار با صلابت ایران را در مقابل قدرت های امروز جهانی مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: روزی آمریکایی ها ما را نوکر و ژاندارم خود در منطقه می پنداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای آمریکایی در مواجهه با نیروهای نظامی ما با بالا بردن دست های خود، تسلیم اقتدار نظام اسلامی می شوند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: ایستادگی ملت ما در مقابل زیاده خواهی های دشمنان آنها را مجبور به پذیرش حقوق ملت ما در زمینه دانش صلح آمیز هسته ای کرد.

 

حجت الاسلام روحانی بر لزوم بازخوانی حوادث و زحمات انقلاب برای نسل های جدید جامعه، خاطرنشان کرد: دهه فجر نباید تنها صرف یک برنامه تشریفاتی و جشن تبدیل شود بلکه گفتمان انقلاب، دستاوردها و زحمات آن برای نسل های جوان جامعه مورد بازخوانی قرار گیرد./1313/202/ب3

ارسال نظرات