۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۰۶۸

ارتش رژیم صهیونیستی رام الله را به محاصره کامل خود درآورد

خبرگزاری رسا ـ ارتش رژیم صهیونیستی استان رام الله و بیره را به محاصره کامل خود درآورد و تدابیر امنیتی ویژه ای را در این منطقه به اجرا گذاشت.
ارتش رژيم صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات قهرمانانه یک افسر پلیس تشکیلات خودگردان و تیراندازی جوانی دیگر به سمت نظامیان صهیونیست که به زخمی شدن 3 نظامی این رژیم منجر شد، استان رام الله و بیره را به محاصره کامل خود درآورد و تدابیر امنیتی ویژه ای را در این منطقه به اجرا گذاشت.

 

ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای خود را در ایست بازرسی های ثابته و طیاره در ورودی های شهرهای رام الله و بیره مستقر کرده و تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته است که همین مساله موجب کندی تردد خودروها شده است.

 

نیروهای ارتش صهیونیست ها صدها خودروی فلسطینی را در ایست بازرسی ها متوقف کرده و مشغول بازرسی آن ها هستند. صهیونیست ها در جریان بازرسی خودروهای شهروندان بارها اقدام به درگیری با فلسطینیان و ضرب و شتم آنان کردند.

 

هم اکنون ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف استان رام الله و بیره اقدام به نصب ایست بازرسی های سیار کرده و تدابیر ویژه ای را به اجرا گذاشته است به طوری که ارتباط این منطقه با دیگران شهرهای فلسطینی به کلی قطع شده است.

 

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که امجد سکری افسر پلیس 29 ساله تشکیلات خودگردان دیروز یکشنبه در عملیاتی قهرمانانه به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسیی بیت ایل در شمال شهر بیره تیراندازی کرد که در نهایت صهیونیست ها او را به رگبار بسته و شهید کردند. همچنین جوانی دیگر پس از تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در نزدیکی روستای بیت عور فوقا در جنوب غرب رام الله 3 نفر از آن ها را زخمی کرده و از محل متواری شد./994/ب102/د

ارسال نظرات