۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۱۴۱۰۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

حکومت سعودی مسؤول مستقیم شکل گیری اندیشه تکفیر است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان شکست عناصر تکفیری تروریستی در سوریه را به مثابه شکست عربستان سعودی دانست.
شيخ نبيل قاووق نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یابودی که در حسینیه شهر دیرقانون این کشور برگزار شد، گفت: لبنان کشور کرامت است و وعده های دروغین حمایتی عربستان سعودی از این کشور جسارتی در حق تمام لبنانی ها به حساب می آید.


وی افزود: لبنان در دژی مستحکم در برابر تمام اقدامات تجاوزکارانه گروه های تکفیری تروریستی ایستادگی می کند و این ایستادگی را مرهون همکاری ارتش و رزمندگان مقاومت است. این همکاری موجب شده تکفیری های داعش و جبهه النصره لبنان را جولانگاه اقدمات جنایتکارانه خود قرار ندهند.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: عربستان سعودی با سلاح و پول از گروه های تروریستی تکفیری سوریه حمایت می کند و شکست این گروه ها در سوریه به مثابه شکست عربستان سعودی است.


شیخ نبیل قاووق ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی احساء عربستان و دمشق سوریه، تصریح کرد: انفجار تروریستی زینبیه دمشق زنان و کودکانی را مورد هدف قرار داد که از مناطق دیگر سوریه به امید امنیت به این منطقه آمده بودند.


عضو ارشد حزب الله خاطر نشان کرد: حکومت عربستان سعودی مسؤول مستقیم شکل گیری اندیشه تکفیر است؛ اندیشه ای که ریشه تمام جنایت ها، کشتارها، آوارگی ها و ویرانی ها در منطقه است. اندیشه تکفیری به صورت رسمی در مراسم و مساجد عربستان سعودی تعلیم داده می شود و این مساله مایه تاسف است./1321/ب902/د

ارسال نظرات