۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۲۰۲
آیت الله دری نجف آبادی:

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حیات مجدد اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انقلاب ‌اسلامی ایران، با پشتیبانی مردم و هدایت و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حیات مجدد اسلام بود و امروز نیز همگان باید بزرگداشت ایام دهه فجر به خوبی تلاش کنند.
 آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی­فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عصر امروز دوشنبه 13 بهمن ماه، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری استان مرکزی در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل، بیان کرد: امام خمینی(ره) با تدابیر و تلاش های خود، سرفصل­ های جدیدی از انسان و انسانیت را به جهانیان  نشان داد.

 

امام خمینی(ره) با تمام مکتب‌های اشتباه غرب و شرق به مبارزه پرداخت

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که امام خمینی با تلاش ها و تدابیر هوشمندانه خود با تمام مکتب‌های اشتباه غرب و شرق به مبارزه پرداخت، گفت: امام خمینی(ره) بلوک شرق و غرب، جنایتکاران، مفسدین، صدام حسین، آل سعود، اسرائیل و همه مکتب های لیبراسیم، امپرالیسم، سکولاریزم، مارکیسم، کمونیسم، بعثی و غیر بعثی را زیر پاهای استوار و محکم خود و ملت ایران لگدمال کرد.

 

نماینده ولی­فقیه در استان مرکزی انقلاب امام راحل را انقلاب معنوی و الهی دانست و اظهار داشت: امام خمینی(ره) با رهبری حسین‌گونه خود ملت خفته در ظلمت و تاریکی را از خواب غفلت بیدار کرد و به همگان آموخت که به هیچ چیز غیر از خدا نباید تکیه کرد.

 

امام خمینی(ره) با پایه­‌گذاری انقلاب، قانون اساسی را در کشور مطرح کرد

امام جمعه اراک با اشاره به این که امروز با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن، آثار و برکات این رهبریت دینی و قانون اساسی را می بینیم، گفت: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با هیچ قانونی در دنیا نیست و این درحالی است که کشورهای همسایه به خصوص رژیم مرتجع آل سعود قانون اساسی ندارند.

 

آیت الله دری نجف آبادی امام خمینی(ره) با پایه­‌گذاری انقلاب، قانون اساسی را در کشور مطرح کرد که به موجب آن کشور به خوبی توانسته است مسیر رشد و ترقی را طی کرده و به پیشرفت برسد و امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام (ره) در حقیقت زنده نگه داشتن و پرداختن به آرمان­‌های انقلاب از جمله قانون اساسی است.

 

نماینده ولی­فقیه در استان مرکزی با بیان این که انقلاب ‌اسلامی ایران، با پشتیبانی مردم و هدایت و رهبری امام خمینی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حیات مجدد اسلام بود و امروز نیز همگان باید بزرگداشت ایام دهه فجر به خوبی تلاش کنند.

 

امام جمعه اراک اظهار کرد: نسل امروزی نیازمند این است که متناسب با موقعیت و شرایط کنونی خود با اهداف انقلاب اسلامی آشنا شده و به تبیین چرایی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بپردازد و دستیابی به عزت و اقتدار و استقلال ماحصل شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی است که با گذر زمان این موضوع برای نسل‌های بعد از انقلاب مشخص می‌شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز یکی از برکات کشور ما وجود رهبر فرزانه و مقام معظم رهبری است که پس از رحلت امام خمینی(ره) توانست کشور را با مدیریت یکپارچه و بینش صحیح خود هدایت کند./842/202/ب2

ارسال نظرات