۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۳۱۴۲۱۴
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور مطرح کرد؛

ضرورت توجه مسؤولان به جایگاه جمهوری اسلامی

خبرگزاری رسا ـ معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و با تأکید بر حفظ جایگاه انقلاب اسلامی، گفت: همه افراد باید به این مسأله توجه کنند که جایگاه جمهوری اسلامی را گم نکنند و تصور نکنند که با فلان تدبیر و مذاکره توجه غرب به سوی ما معطوف شده است.
سردار شادماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان سردار علی شادمانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور شب گذشته در مراسم نشست بصیرتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به ضرورت گرامیداشت دهه فجر ابراز داشت: اولین شعار امام خمینی در میهن اسلامی این بود که ایجاد حکومت جمهوری اسلامی مقدمه حکومت جهانی امام عصر(عج) است.
 
وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره نقش جمهوری اسلامی در هندسه جهانی گفت: در روزگار کنونی نظم و قدرت جهانی که آمرکا وعده کرده است به بار ننشسته و همه اقشار جامعه برای تأثیرگذار بودن در هندسه جهانی وظیفه مشخصی دارند.
 
سردار شادمانی خاطر نشان کرد: نباید تمام توجه مردم در زمینه کاستی های معیشتی باشد بلکه توجه به استقلال و عزت کشور از اهداف مردم انقلابی و با استقامت ایران اسلامی است.
 
وی در ادامه افزود: از خصوصیت های جهان سیاست امروز تولید استراتژی ها و دکترین هایی است که در سطح جهان مطرح می شود و در مسیر حکومت کشورها قرار می گیرد.
 
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: نظم نوین جهانی مشخصاتی دارد که از آن جمله می توان به تحقیر ملت ها، مجبور کردن کشورها به پذیرش سلطه غرب است که در زمان های مختلف نسبت به منافعشان قوانین را تغییر می دهند.
 
وی تحقیر ملت ها را نتیجه نظم نوین جهانی دانست و گفت: اگر در آمریکا چند نفر کشته شوند بحرانی جهانی است اما اگر در غزه و بحرین هزاران کودک و زن به خاک و خون کشیده شوند هیچ اتفاقی نیافتاده است و این همان تحقیر ملت ها است و این نظم نوین همان امپراطوری بزرگی است که آمریکا در رأس آن و کشورهای استعمارگر در دامنه آن ایستاده است.
 
سردار شادمانی رهبر انقلاب را دیده بان بصیر و بیدار انقلاب توصیف کرد و گفت: غرب در تلاش است که سلطه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را در جهان گسترده کند و کشورهای جهان را در بند استعمار خود گرفتار سازد.
 
وی در باره آرایش نظم نوین جهانی در جهان گفت: نظم نوین جهانی آرایشی دارد که حلقه اول آن سلطه گران آمرکا و حلقه دوم آن کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حلقه سوم آن کشورهای توسعه یافته و در حلقه چهارم آن کشورهای وتبسته وجود دارند.
 
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور یادآور شد: در مقابل این آرایش غرب اردوگاه سلطه ستیزان وجود دارد که حلقه اول آن ملت ایران است که جنبش علیه سلطه را آغاز کرده و از جنبش های جهانی نیز حمایت می کند و حلقه دوم شیعیان جهان و حلقه سوم مسلمانان جهان و حلقه چهارم محر.مان و مستضعفین جهان قرار دارند.
 
وی با اشاره به مشخصات بر هم خوردن نظم نوین جهانی در دنیا از نگاه رهبر انقلاب تصریح کرد: آرامش ظاهری قدرت ها در پیچ تاریخی بر هم خورده است و امنیت و منافعشان به چالش کشیده شده است و قدرت امریکا در مقابل کشورهایی چون روسیه و چین کاهش یافته است و از حالت یک قطبی به چند قطبی تغییر شکل داده است.
 
سردار شادمانی ادامه داد: مردم آمریکا به سوی دینداری معطوف شده اند و بشریت از ایدئولوژی های مادی اعم از کمونیسیم، مارکسیسم، سوسیالیسم و مانند اینها خسته شده است و بیشترین توجه ها به سمت اسلام و قران است و این پدیده خوشایند و مبارکی است.
 
وی با اشاره به چند قطبی شدن جهان در دوران معاصر افزود: پایه های فکری، سیاسی و ارزشی غرب درحال لرزش است و ماهیت غرب از سکولاریزم به سوی معنویت گرایی در حال تغییر است.
 
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به موقعیت ژئوپلتیک ایران در منطقه و جهان گفت: کشور ایران به لحاظ دارا بودن راه ای دریایی، هوایی و زمینی استراتژیک، قدرت ظامیی و تجربیات با ارزش در زمینه های مختلف نقش تعیین کننده ای دارد تا جایی که غرب با داشتن بیشاز هشتاد در صد از منابع علمی و تسیحاتی جهان در مقابل قدرت نظامی و استقامت ملت ایران به زانو درامده است.
 
وی با اشاره به شرایط دشمن اظها داشت: نقش ایران در در هندسه جهانی نقشی تأثیرر گذار و محوری است تا جایی که آمریکا برای به دست آوردن شرایط نظامی ایران به هر وسیله ای برای رصد قدرت نظامی ایران متوسل شده است.
 
سردار شادمانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و با تأکید بر حفظ جایگاه انقلاب اسلامی افزود: همه افراد باید به این مسأله توجه کنند که جیگاه جمهوری اسلامی را گم نکنند و تصور نکنند که با فلان تدبیر و مذاکره توجه غرب به سوی ما معطوف شده است./979/202/ب1
ارسال نظرات