۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۲۴۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نهضت انقلاب اسلامی موجب احیای دین و ارزش های اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار شهردار و پرسنل شهرداری این شهر با تبریک فرا رسیدم ایام الله دهه فجر، به عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: جایگاه ارزشمند امروز نظام اسلامی مرهون هدایت های ولی فقیه و ایستادگی ملت ایران است.

 

وی با اشاره به این که تاریخ انقلاب اسلامی و حوادث قبل از آن باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود، افزود: در این کشور به رهبری امام راحل نهضتی عظیم وریشه ای اتفاق افتاد که نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی با دست خالی و با فریاد، شعار وحضور همه جانبه مردم ساقط شد.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که انسجام امروز و فردای ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت است، تصریح کرد: باید قدر نعمت ولایت را دانسته و شکرگزار این وجود گرانقدر باشیم.

 

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺟﺒﮫﻪ ﮐﻔﺮ در ﺳﻪ دھﻪ اﺧﯿﺮ ھﻤﻪ ﺗﻼش ﺧﻮد را در ﺟﮫﺖ ﺿﺮﺑﻪ زدن ﺑﻪ اﻧﻘﻼب و آرﻣﺎن ھﺎی ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺖ، ﺑﯿﺎن داﺳﺖ: اﻣﺎ وﻻﯾﺖﻣﺪاری ﻣﻠﺖ اﯾﺮان و ﺣﻀﻮر ھﻤﯿﺸﻪ در ﺻﺤﻨﻪ آﻧﮫﺎ ﺳﺒﺐ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﻘﺸﻪھﺎی ﺷﻮم دﺷﻤﻨﺎن ﺷﺪ. 

 

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم واﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﻣﺮوز آرﻣﺎن ھﺎی اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم راﺣﻞ جهانی شده است، اداﻣﻪ داد: ﺧﯿﺰش ھﺎی ﻣﺮدﻣﯽ در جهان ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﺴﺘﺮش ﮔﻔﺘﻤﺎن اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ(ره) اﺳﺖ. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز مستبکران عالم همه توان خود را جهت مقابله و جلوگیری از گسترش روزافزون گفتمان انقلاب به کار گرفته اند.

 

وی انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفان دانست و با بیان این که نهضت امام راحل همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب اسلامی پشت جهانیان را به لرزش انداخت و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انقلاب اسلامی بزرگ ترین تحول جهانی قرن بیستم بود، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیام خود غرور ملت های مستضعفی را که سالیانی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان بازگرداند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد، بلکه میلیون ها انسان گم‌گشته در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتاپرستی فراخواند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دهه فجر فرصتی مغتنم برای معرفی فرهنگ اسلام ناب است، گفت: تشریح آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان می تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران نقش اساسی داشته باشد.

 

وی با بیان این که نهضت امام راحل با همراهی روحانیت آگاه و اصیل توانست انقلابی عظیم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا نمی تواند نسبت به نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که با سلاح قرآن در برابر دنیا ایستاد، تصریح کرد: انقلاب ملت ایران پیروزی خون بر شمشیر بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود.

 

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: دفاع از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب رسالت اصلی روحانیت است.

 

وی با اشاره به این‌که در آغازین روزهای دهه فجر در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، آنچه که ما را به اهداف خود رسانید حق است و موفقیت مذاکره کنندگان را به آنان و ملت ایران تبریک می گویم، اظهار کرد: اگر پشتوانه عظیم ملت ایران نبود این موفقیت حاصل نمی شد‌ و این پشتوانه را باید حفظ کنیم.

 

امام جمعه قائمشهر، یوم الله 22 بهمن را روز قدرت نمایی خداوند عنوان کرد و یادآور شد: همه آنانی که در پیروزی انقلاب پیش قدم بودند باید هوشیار باشند که مبادا هدف را که راه خدا بود فراموش کنند؛ اگر کسی مراقب مسیرش باشد خداوند او را مورد عنایت قرار می دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تأکید کرد و گفت: آحاد جامعه باید خود با تفکر و مشورت افراد مورد نظر خود را در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزینند./950/202/ب1

ارسال نظرات