۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۳۵۱

علمای لبنان انفجارهای دمشق و عربستان را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان و جبل عامل لبنان با محکومیت انفجارهای تروریستی در سوریه و عربستان، از حمایت دولت آل‎سعود از تروریسم به شدت انتقاد کردند.
حادثه احساء عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای جبل عامل لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی در زینبیه دمشق را محکوم کرد و اظهار داشت: اقدامات ضد بشری جنایتکاران تکفیری برای هدف قرار دادن زائران حضرت زینب (س) صورت می گیرد.

 

این جمعیت تاکید کرد: این انفجار نیز در ادامه انفجارهای انتحاری و تروریستی است که اماکن مذهبی را در کشورهای اسلامی مورد هدف قرار می دهد. این اقدامات نشانگر خوی وحشی گری تروریست هایی  است که در خدمت رژیم صهیونیستی هستند.

 

از سوی دیگر جمعیت علمای مسلمان لبنان نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این انفجار تروریستی و اقدام تروریستی واقع شده در مسجد شیعیان الاحساء عربستان، بیان کرد: کسانی که این اقدامات را در اماکن مذهبی انجام می دهند از پشتوانه فکری فاسد فتواهای مفتی های سعودی برخوردار هستند.

 

این جمعیت در بیانیه خود آورده است: تروریست های تکفیری با اقدامات ضد بشری خود از دایره انسانیت خارج شده اند اما متاسفانه حکومت سعودی دست از حمایت این جنایتکاران بر نداشته و از نشر اندیشه افراط گرایی در مساجد و مدارس خود جلوگیری نمی کند.

 

در این بیانیه آمده است: کسانی که در برابر این اقدامات تروریستی سکوت می کنند، شریک جرم هستند. علمای کشورهای اسلامی در برابر این جنایت ها واکنش نشان دهند و با اتخاذ موضع صریح برائت خود را از گروه های تکفیری نشان دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات