۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۳۱۴۳۶۳

نماینده پارلمان لبنان بر آمادگی کامل مقاومت جهت مقابله با حمله احتمالی دشمن تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان تاکید کرد که مقاومت در کنار ارتش بدون توجه به جریانات سیاسی وابسته داخلی به تامین امنیت کشور می پردازد.
محمد رعد، رييس فراکسيون الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در مراسم یادبوی که در منطقه الزهرانی این کشور برگزار شد، گفت: مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در هر زمان و مکانی آمادگی دارد و تقویت ارتش صهیونیستی نمی تواند این رژیم را به خواسته های شوم خود برساند.

 

وی افزود: با توجه به امکانات و روحیه بالای مقاومت، رژیم صهیونیستی به خود اجازه نمی دهد که به دشمنی آشکار خود با مردم لبنان بپردازد. مقاومت با حضور در عرسال و دیگر مناطق مرزی و مبارزه با گروه های تکفیر نمی گذارد امنیت کشور با چالش روبرو شود


این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: کسانی که در لبنان مخالف مبارزه مقاومت و ارتش با گروه های تکفیری هستند، قصد دارند کشور را به جولانگاه گروه های تروریستی تکفیری تبدیل کنند. 

 

رعد در پایان خاطر نشان کرد که مقاومت در کنار ارتش در برابر دشمنان و تهدیدهای آنان ایستادگی می کند و نمی گذارد فتنه گران و وابستگان داخلی زمینه نا امنی را در کشور مهیا کنند./1321/ب903/د 

ارسال نظرات