۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۳۱۴۴۱۱
در راستای توسعه و عمران مسجد جمکران؛

جلسه مشترک قرارگاه قرب کوثر و مسجد مقدس جمکران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه مشترک قرارگاه قرب کوثر و مسجد مقدس جمکران با حضور فرمانده این قرارگاه و قائم مقام مسجد مقدس جمکران برای توسعه و عمران این مسجد مقدس برگزار شد.
سردار حزني، فرمانده قرارگاه قرب کوثر مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید ضیاء الدین حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم الأنبیاء امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران جلسه مشترکی با قائم مقام این مسجد مقدس برای توسعه و عمران جمکران برگزار کرد.

 

فرمانده قرارگاه قرب کوثر با اشاره به انواع فعالیت های قرارگاه خاتم الانبیاء و قرارگاه‏های محرومیت زدای قرب کوثر اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء در بیشتر استان‏های کشور مشغول به فعالیت‏های امنیتی است.

 

وی به تشریح فعالیت های قرارگاه قرب کوثر پرداخت و اظهار داشت: این قرارگاه با هدف محرومیت زدایی، مردم داری و فعالیت های عام المنفعه، به حوزه های علمیه، ساخت و ساز، تعمیر و تجهیز مساجد کمک می کند.

 

سردار حزنی افزود: در حال حاضر هدف قرارگاه از این جلسه این است که برنامه یک ساله خود را در رابطه با مسجد مقدس جمکران، ترسیم کند و به فرمانده سپاه پاسداران تحویل دهد؛ در سال 1395 تمامی فعالیت‏ها برای محرومیت زدایی در 35 اصل تهیه شده که مسجد مقدس جمکران نیز در این لیست قرار دارد.

 

فرمانده قرارگاه قرب کوثر ابراز کرد: حضور قرارگاه‏های قرب و مؤسسات قرارگاه خاتم الانبیاء در استان قم کم است؛ از همین جهت، مسجد مقدس جمکران می‏تواند لیست نیازمندی‏ها را جهت تأمین اعتبارات به قرارگاه تحویل دهد تا به همت مهندسی این مسجد مقدس، مشکلات رفع شود.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه گزارشی از ساختمان ها و محوطه کلی مسجد مقدس جمکران از سوی معاون عمران و توسعه مسجد مقدس جمکران ارائه شد و در ادامه از شبستان ها و صحن های این مسجد مقدس بازدید میدانی به عمل آمد./840/203/ب2

ارسال نظرات