۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۴۴۷۰
امام جمعه دورود:

توجه به خواسته های نظام مهر تثبیت بر تداوم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود با تأکید بر توجه به خواسته های انقلاب گفت: خواسته های امروز انقلاب اسلامی مهر تثبیت بر تداوم این حکومت مردمی است.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آغاز دهه مبارک فجر گویای دو انقلاب بزرگ است.

 

وی با اشاره به این که شاه در دوران خفگان تلش می کرد مردم صدای امام راحل را نشنوند، افزود: تلاش شاه برای جلوگیری از دخالت امام خمینی(ره) در سیاست و ادامه نوکری خود برای غرب بود.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان این که شهامت، شجاعت و مقاومت امام خمینی(ره) زمینه ورود ایشان به کشور را فراهم کرد، عنوان داشت: ورود امام راحل به کشور یک انقلاب بود.

 

وی در ادامه با بیان این که با ورود امام خمینی(ره) انقلاب شتاب بیشتری گرفت، اظهار داشت: پایه گذاری حکومت دینی و اسلامی به جای حکومت فاسد شاهنشاهی انقلابی دیگر بود.

 

امام جمعه دورود پای کار آمدن مردم ایران و یک صدا بودن آنان را از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب و جایگزین شدن حکومت اسلامی و فروپاشی حکومتی غیرمردمی و غرب گرا شد.

 

وی مردم را صاحبان اصلی نظام و حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: این ملت امروز پشتوانه عظیم انقلاب هستند و حضور آنان در صحنه های انقلاب رمز تداوم این انقلاب است.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان این که امروز انقلاب اسلامی خواسته هایی دارد، ادامه داد: این خواسته های انقلاب و نظام از عوامل مهم تداوم انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: توجه و گوش به زنگ بودن خواسته های نظام و انقلاب در راستای ایستادگی در برابر هجمه ها و دسیسه های دشمن و حفظ و تداوم انقلاب امری ضروری است.

 

امام جمعه دورود وحدت، همدلی، همزبانی، ایثار، مقاومت، ایستادگی، شجاعت، شهامت، ایمان قوی، تقوا و پاکدامنی، خدمتگزار ی به مردم، اعتماد و اتکا به توانایی ها و ظرفیت های داخلی، گوش به فرمان بودن فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و لبیک به ندای رهبری تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب هوشیاری و بصیرت افزایی برای مقابله در برابر دسیسه های دشمن را از جمله خواسته های انقلاب بیان کرد.

 

وی با بیان این که خواست های اولیه انقلاب مهر تأییدی بر پیروزی انقلاب بود، خاطرنشان کرد: خواسته های امروز انقلاب اسلامی مهر تثبیت بر انقلاب است.

 

حجت الاسلام حقیان یادآور شد: با پیروزی انقلاب وفاداری و پشتیبانی مردم را به رخ جهانیان کشاندیم و امروز نیز ملت شریف ایران با حضور در صحنه های انقلاب این وفاداری به نظام و انقلاب را ثابت می کنند.

 

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور با بصیرت و اثرگذار مردم در برپایی انتخابات امسال از خواسته های مهم امروز نظام است.

 

امام جمعه دورود حضور پای صندوق های رأی را یک وظیفه الهی و شرعی دانست و گفت: منظور از حضور با بصیرت انتخاب افراد اصلح برای سپردن سرنوشت کشور به دست آنان است.

 

وی با بیان این که انتخاب افراد اصلح یک تکلیف شرعی است، خاطرنشان کرد: منظور از اصلح بودن ولایتمداری، ولایت پذیری، پایبند بودن به نظام و انقلاب، امین مردم بودن، مدیر و مدبر بودن است.

 

حجت الاسلام حقیان در ادامه اظهار داشت: باید با بصریت و هوشیاری نمایندگانی را برگزید که غرب گرا و شرق گرا نباشند و مطیع ولایت فقیه باشند./9459/302/ب3

ارسال نظرات