۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۵۶۱

نمایش بیش از ۵۰ اثر فرهنگی و آموزشی در نمایشگاه طلوع فجر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ بیش از ۵۰ اثر فرهنگی و آموزشی در راستای آشنایی کودکان و خردسالان با فجر انقلاب اسلامی در مهدکودک شکوفه بهار جامعة الزهرا(س) به نمایش گذاشته شد.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 50 اثر فرهنگی و آموزشی با هدف آموزش کودکان و خردسالان در مهدکودک شکوفه های بهار جامعة الزهرا(س) به نمایش در آمد.

 

این نمایشگاه با همکاری کودکان و خردسالان و مربیان آنها بر پا شده و در آن غرفه هایی تحت عنوان «خروج ظلم و ظلمت»، «فریاد آسمانی»، «سقوط ریشه های کفر» ، «سفیر آسمانی»، «معراج شهدا»، «تپش انتظار»، «وادی رهایی»، «شجره طیبه»، «کاردستی و نقاشی» با موضوع فجر انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) به نمایش گذاشته شده است.

 

پرورش حس قدر دانی نسبت به رهبر کبیر انقلاب و شهدای کشور، آشنایی با دستاوردهای انقلاب ازجمله امنیت و آسایش کنونی، پرورش خلاقیت کودکان با برپایی غرفه کاردستی های انقلابی و نقاشی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

همچنین این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه سال جاری در محل مهدکودک بر پا بوده و علاقمندان و خانواده های کودکان می توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، در مهدکودک شکوفه های بهار جامعة الزهرا(س) با توجه به مناسبت های ایام الله دهه فجر برنامه های فرهنگی و هنری و راهپیمایی برای کودکان برگزار می شود./968/پ203/ی

ارسال نظرات