۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۱۴۵۹۶
دبیر استانی ستاد اصولگرایان آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی پیشرو در وحدت اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ تراب محمدی گفت: اصولگرایی بر مبنای اصولگرایی که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده‌اند شکل گرفته است و آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در این وحدت بود.
نشست اصول گرايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تراب محمدی دبیر استانی و مسؤول شهرستان های ستاد اصولگرایان عصر امروز در نشست خبری اصولگرایان با تبریک ایام دهه فجر، این ایام را دهه شکوه و عظمت ملت دانست و گفت: این دهه، روزهای پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت با رهبری امام راحل بود.

 


وی مبنای حرکت اصول گرایان را بر وحدت جریانات و احزاب اصولگرا دانست و گفت: اصول گرایی بر مبنای اصولگرایی که رهبر معظم انقلاب تبین کرده است شکل گرفته است و آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در این وحدت بود.

 


تراب محمدی هدف اساسی از این نشست تبیین نقش و برنامه اصولگرایان دانست و گفت: از میان کاندیداها در تبریز که مورد بررسی قرار گرفته است و امکان رأی آوری نیز دارند و دارای ملاک های اصول گرایی می باشد مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

 


وی حرکت ستاد اصولگرایی را فرا جناحی دانست و تصریح کرد: هدف مهم اصولگرایی هم گرایی جناح های مختلف تحت معیار اصول گرایی و حفظ خط قرمز های نظام بوده و هر کس تحت این چارچوب قرار گیرد مورد پذیرش اصولگرای استان خواهد بود.

 


دبیر استانی اصول گرایان افزود: شورای همگرایی اصول گرایان از 52 شخصیت حقیقی و حقوقی تشکیل شده است که به طور متوسط 17 جلسه ماهانه و فوق العاده تشکیل داده است و هدف رونق اقتصادی و اقتصادی مقاومتی را برای توسعه کشور در نظر داشته است.

 


وی با بیان این‌که 50 درصد رد صلاحیت ها از اصولگریان و منتسبان به اصول گرایی بود، گفت: هیچ رفتار جناجی در صلاحیت ها رخ نداده است، ما به هیچ وجه معترض نبوده و به برگزار کننده گان انتخابات اعتقاد داشته و آن ها را فرا جناحی می دانیم.

 


تراب محمدی ادامه داد: ولایتمداری، کار آمدی،
ساده زیستی، اعتقاد به اسلامیت و جمهوریت نظام و مردمی بودن از جمله ملاک های گزینش پنج نفر لیست مصوب است، در انتخاب افراد وحدت و همگرایی اشخاص نسبت به یکدیگر مورد توجه قرار گرفته است.

 


وی با اشاره به حضور بانوان در لیست هسته ای مرکزی اصولگرایان، گفت: با توجه حضور بانوان در نظر داشتیم جامعه بانوان نیز در لیست اصول گرایان حضور داشته باشند تا جامعه بانوان استان نیز بی بهره در اصول گرایی نباشد./854/203/ب1

ارسال نظرات