۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۴۶۶۲
کارشناس مسائل سیاسی:

تحرکات امروز دشمن در سوریه و عراق تداوم دشمنی ها با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا- کارشناس مسائل سیاسی گفت: کاری که امروز دشمن در سوریه و عراق انجام می دهد تداوم همان دشمنی ها است، کاری که امروز می خواهد با فرصت به دست آمده از برجام و با نفوذ در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام انجام دهد.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراصفهان، علیرضا فرقانی، کارشناس مسایل سیاسی، شب گذشته در برنامه بصیرتی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی که در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با اشاره به واقعه عاشورا و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع)، گفت: مردم مسلمان و بصیر ایران با شنیدن فریاد رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با پیروی از دستورات ایشان بر حکومت طاغوت زمان خود پیروز شده و اسلام را از خطر نجات دادند.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با تلاش برای ایجاد انقلاب بر مبنای حکومت اسلامی با محوریت جهان بینی توحیدی و اسلام ناب محمدی و با رویکرد ضد استکباری، در واقع به سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) لبیک گفت و برای ما سرافرازی و اسلام واقعی را به ارمغان آورد.

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: انقلاب اسلامی حذف دو گفتمان لیبرالیسم و کومونیسم را به دنبال دارد و می خواهد تا گفتمان به فراموشی سپرده شده اسلامی را تحت عنوان جهان بینی اسلامی در دنیا احیاء کند، انقلاب اسلامی حرف نویی در جهان دارد، انقلاب اسلامی انقلاب مشروطیت نیست، انقلاب نفت در سال 32 نیست، بلکه یک گفتمان اعتقادی و محوریت گفتمان خدایی دارد.

 

فرقانی بیان داشت: دشمن و امپریالیسم جهانی هیچ وقت این چنین انقلابی را برنمی تابد، دشمن بلافاصله بعد از وقوع انقلاب در 24 بهمن 57 درگیری ها را در غرب کشور رقم زد و تا امروز با تحمیل جنگ 8 ساله، تحریم های اقتصادی و سیاسی و تسلیحاتی و فتنه های مختلف و کودتاهای طرح ریزی شده هدف براندازی را دنبال می کند.

 

وی درادامه اظهار داشت: اما در مقابل همه تهدیدات ایستادگی کردیم، لیبرال ها و منافقین در داخل موزیانه و با فریب خود را بر مسندهای مهم مملکت سوار کرده بودند و با تضعیف انقلابیون و رزمندگان قصد داشتند تا انقلاب نو پا را نابود کرده و دو دستی به بیگانگان تقدیم کنند.

 

تحرکات امروز دشمن در سوریه و عراق تداوم دشمنی ها با انقلاب اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی ابرازداشت: کاری که امروز دشمن در سوریه و عراق انجام می دهد تداوم همان دشمنی هاست، کاری که امروز می خواهد با فرصت بدست آمده از برجام  و با نفوذ در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام انجام دهد، شیوه ای جدید برای فروپاشی نظام است که بعد از جواب ندادن سایر روش ها به آن دست آویخته است.

 

فرقانی گفت: امروز دشمن جنگ را به خارج کشور برده و با به راه انداختن جنگ های نیابتی به وسیله نوکران خود در منطقه سعی دارد تا متحدین جمهوری اسلامی در منطقه را تضعیف کند و از این طریق فشارها را بر جمهوری اسلامی تشدید کند، اما ایران اسلامی با تقدیم خیل شهدا و جانبازان و ایثارگران و با پیروی از منویات امام خمینی(ره) و جانشین شایسته ایشان مقام معظم رهبری تمام قد ایستاد و اجازه نداد تا گفتمان انقلاب اسلامی نابود شود، بلکه آن را به تمام جهان صادر کرد.

 

وی تصریح کرد: امروز هم اگر به هشدارها و توصیه های داهیانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیش رو با دقت عمل کنیم، بار دیگر نظام اسلامی را از گردنه ای حساس و تاریخی به سلامت عبور خواهیم داد و دست اجانب را از نفوذ در انقلاب و به انحراف کشاندن آن کوتاه خواهیم کرد.

 

 دشمن وقتی دید با زوز سرنیزه پیروز نمی شود به سراغ ابوموسی اشعری ها رفت

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: صدام جنگ را با استراتژی جنگ 6 روزه آغاز کرد، از سال 60 وقتی صدام درخواست آتش بس کرد، امام(ره) رد کردند، دشمن 37 بار درخواست آتش بس کرد، امام نپذیرفت و فرمود "چنان سیلی به صدام و حزب بعث خواهیم زد که دیگر از جایش بلند نشود" ، آمریکا همان موقع از نبرد سخت با ایران و شکست انقلاب از طریق نظامی نا امید شده بود.

 

فرقانی در ادامه افزود: استکبار از سال 60 اقداماتی را در ایران برای فروپاشی از درون کلید زد که تاسیس مجمع روحانیون مبارز آغاز و پایه آن بود، محصول مجمع روحانیون و تحرکات آن در سال 66 به نفاق در بیت آقای منتظری و تلاش برای نابودی نظام از نزدیکترین لایه های آن انجامید، دشمنی  که دید با زور سر نیزه ها نمی تواند انقلاب را شکست دهد، به سراغ ابوموسی اشعری ها رفت.

 

وی در پایان اظهار داشت: رهبری در سال 68 هشدار تهاجم فرهنگی را دادند، تهاجم به شبیخون و بعد به قتل عام فرهنگی تبدیل شد، خاتمی وزیر وقت ارشاد همان موقع گفت که دشمن در حال تبادل فرهنگی است و تهاجم فرهنگی نداریم، مسئولان کوتاهی کردند و نتوانستند درک کنند، امیدواریم امروز مردم بتوانند با انتخابی آگاهانه نمایندگانی انقلابی و متعهد و متخصصص را به مجلس بفرستند تا شجاعانه  و به موقع در برابر مکر دشمنان خارجی و داخلی نظام بایستند. /869/202/ب1

ارسال نظرات