۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۷۰۴
امام جمعه سراب:

رأی بانوان در انتخابات سرنوشت ساز است

خبرگزاری رس ـ حجت الاسلام اکرمی بر سرنوشت ساز بودن رأی زنان در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: بانوان در انتخابات جضوری گسترده خواهند داشت.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب، صبح امروز در دیدار با بانوان شاغل ادارات این شهرستان بر سرنوشت ساز بودن رأی زنان در انتخابات پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: بانوان در انتخابات جضوری گسترده خواهند داشت.


وی با گرامیداشت ایام دهه فجر و تشکر از زحمات بانوان شاغل با اشاره به نقش بانوان در راهپیمایی ها این حضور را همه ساله پررنگ و گسترده ای توصیف کرد و ابراز داشت: بانوان حتی بعد از انقلاب و در جریان جنگ تحمیلی با حضور در جبهه ها به عنوان امدادگر و در پشت جبهه ها خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه دادند.


امام جمعه سراب با اشاره به اهمیت حضور بانوان و خواهران در مسائل کشور به ویژه در انتخابات، ادامه داد: حضور بانوان در بسیاری از مواقع پرشورتر و حتی بیشتر از آقایان بوده است اگرچه از امکانات محدودتری برخوردار بودند.


وی  با تبیین نقش زنان در جامعه و تأثیر گذاری در مسائل اساسی کشور، افزود: زنان در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسمات و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده اند.


حجت الاسلام اکرمی تصریح کردند: در قوانین جمهوری اسلامی هیچ گونه محدودیت و تبعیضی برای بانوان در نظر گرفته نشده است و ظلم بزرگی در حق زنان جامعه است که اعلام شود محدودیت برای زنان وجود دارد.


وی حضور پرشور بانوان در عرصه های مختلف را نشان گر تدین و اعتقادات قوی مذهبی آنها تلقی و خاطرنشان کرد: حضور گسترده بانوان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند نسبت به سال های گذشته  باید پررونق تر باشد چرا که زنان در طول تاریخ نقش سرنوشت سازی داشتند.


امام جمعه سراب خواستار حضور حداکثری بانوان شهرستان در انتخابات شد و ادامه داد: هر فردی یک رأی در انتخابات دارد و همه ما باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم و تکلیف خود را به درستی به سرانجام برسانیم./854/203/ب3

ارسال نظرات