۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۱۴۷۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تخریب و تضعیف شورای نگهبان هم‌صدا شدن با تریبون‌های معاند نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که برنامه ریزی و هدف دشمنان در انتخابات پیش رو تضعیف جایگاه رهبری و شورای نگهبان است، گفت: تخریب و تضعیف شورای نگهبان هم صدا شدن با تریبون‌های معاند نظام است
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی استان با انتقاد از هجمه‌های اخیر علیه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان چشم بیدار و دژ نفوذناپذیر نظام اسلامی است، از این رو دشمنان در انتخابات پیش رو قصد تخریب و تضعیف جایگاه شورای نگهبان را دارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه به کینه توزی ها و دشمنی مستکبران عالم طی 37 سال گذشته با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دنیای استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از همه ظرفیت و  توان خود در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد و به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تمام نقشه دشمنان ناکام ماند.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه با تأکید بر در نظر گرفتن معیارهای مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و بصیر مردم ایران اسلامی مانع نفوذ عناصر خودفروخته و مسأله دار در ارکان مدیریتی نظام خواهد شد و خواب دشمنان در ورود به کشور هرگز تعبیر نخواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از مواضع غیراصولی برخی جریان های سیاسی در تضعیف جایگاه شورای نگهبان در کشور تصریح کرد: شورای نگهبان در همه عرصه های مختلف به ویژه موضوع انتخابات در همه ادوار گذشته حافظ ارزش های نظام اسلامی بوده و هست.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه هجمه به شورای نگهبان قانون اساسی در کشور را مصداق بارز مخالفت با قانون دانست و خاطرنشان کرد: در قانون اساسی صلاحیت یا عدم احراز از وظایف شورای نگهبان قانون اساسی و کسی  حق ندارد  در کشور برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند.

 

حجت الاسلام شکریان هجمه ها و اتهام زنی‌ها به شورای نگهبان را ظلم و جفا در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری  دانست و تأکید کرد: حمله به شورای نگهبان خیانت به رهبری و نظام اسلامی است و همه موظف هستیم در برابر قانون سر تعظیم فرو د آوریم زیرا احترام به شورای نگهبان احترام به قانون اساسی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به سابقه بسیار ارزشمند علمی و فقهی شورای نگهبان در طول سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: تخریب و تضعیف جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی از هر شخص و تریبونی یعنی هم صدا شدن با تریبون های معاند و مخالف نظام اسلامی  و کسانی که در صدد تخریب جایگاه شورای نگهبان هستند در واقع به دنبال تضعیف کردن نظام اسلامی هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر گونه هجمه و تخریب علیه شورای محترم نگهبان نتیجه ای نخواهد داشت و جایگاه این نهاد ارزشمند هر روز مقتدرتر از روز دیگر خواهد بود، افزود: اگر شورای نگهبان نبود به حتم امروز شاهد حضور بسیاری از افراد معاند و غیر اصولی در مراکز حساس نظام بودیم.

 

وی با اشاره به این که کسانی که شوری نگهبان را تضعیف می کنند تنها در مسیر خط دشمنان انقلاب و نظام گام بر می دارند، بیان داشت: شورای نگهبان هیچ گاه اجازه نخواهد داد افراد مسأله دار وارد امکان حساس و تصمیم گیر نظام اسلامی شوند./950/202/ب2

ارسال نظرات