۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۱۴۸۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

فاصله گرفتن نسل جوان از اهداف اصیل نظام، آفت تهدید کننده انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ​ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: یکی از آفت هایی که انقلاب را تهدید می کند فاصله گرفتن نسل جوان از مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی است از این رو تلاش شود ضمن انتقال مفاهیم و ارزش‌های بلند انقلاب به نسل جوان، آنها را با اهداف و آرمان های اصیل انقلاب آشنا کرد.
حجت الاسلام نعمت الهي، مديرکل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در جشنواره قرآنی فجر که با محوریت آموزش سبک زندگی قرآنی و تجلیل از حفاظ قرآن کریم ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قزوین، مسؤولان و جامعه قرآنی استان برگزار شد با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبر گونه و هوشمندانه امام خمینی(ره) توانست در برابر استکبار جهانی ایستاد و به پیروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت های اصلی پیامبران دعوت از جامعه برای رهایی و خروج از ظلم و تاریکی و رهنمون ساختن آنها به سمت نور الهی است ادامه داد: این انقلاب یکی از مصادیق واقعی آیات قرآن کریم مبنی بر خروج از ظلمت و تاریکی به سمت نور می باشد که به وقوع پیوسته است. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی ایران با هویتی دینی با رهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسید و تمامی معادلات سیاسی دنیا را به هم ریخت.

 

حجت الاسلام نعمت الهی عنوان کرد: این انقلاب به عنوان نعمتی بزرگ از سوی خداوند که با خون شهیدان آبیاری شده، امانتی الهی در دستان ما می باشد که باید در حفظ و مراقبت از آن تلاش بسیاری داشته باشیم.

 

وی نفوذ را یکی از آفت های انقلاب دانست و افزود: دشمن درصدد است با استفاده از راهکار نفوذ در بدنه انقلاب وارد شود و در آن رخنه داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به تلاش دشمن برای از بیبن بردن انقلاب اسلامی عنوان کرد: فرصت طلبان همواره می خواهند تا با اشکال مختلف انقلاب اسلامی را از مسیر حقیقی خود دور سازند و در آن انحراف ایجاد کنند.

 

این مسؤول ادامه داد: یکی دیگر از آفت های تهدیدکننده انقلاب اسلامی توجه به فرهنگ‌هایی همچون رفاه طلبی و تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به مستضعفان است که با پیروزی انقلاب کنار گذاشته شد.

 

وی تاکید کرد: یکی دیگر از آفت هایی که انقلاب را تهدید می کند این است که نسل جوان از مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی فاصله بگیرد که این آسیبی بزرگ برای آینده انقلاب خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: باید تلاش شود ضمن انتقال مفاهیم و ارزش‌های بلند انقلاب به نسل جوان آنها را با اهداف و آرمان های اصیل انقلاب آشنا کرد.

 

حجت السلام نعمت الهی در پایان خاطرنشان کرد: باید قدردان این انقلاب که به برکت قرآن و اهل بیت و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید باشیم و اجازه تعدی و نفوذ به دشمنان و فرصت طلبان را ندهیم./955/202/ب3

ارسال نظرات