۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۱۴۹۰۵
آیت‌الله امامی کاشانی:

ملت ایران با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس می‌کنند

خبرگزاری رسا - امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که دشمن با حضور پر شور مردم در انتخابات از مواضع شیطانی خود عقب‌نشینی می‌کند، از مردم خواست بدون توجه به اختلاف‌های داخلی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به کسانی رأی دهند که به ولی فقیه ایمان و عقیده دارند و از دل و جان فرمان او را می‌پذیرند.
آيت الله امامي کاشاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به انسان‌های آزادیخواه و حق‌طلب و ملت بزرگ ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران راه ورود به فضای دولت جهانی امام زمان(عج) است.
 
وی در ادامه با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام حضرت موسی(ع) در ایجاد چند چشمه آب برای رفع عطش یارانش را یادآور شد و اظهار داشت: وقتی امام عصر(عج) قیام کنند برای طعام و آبی که مردم می‌خورند و استفاده می‌کنند، امام با سنگی به نقطه‌ای می‌زنند و چشمه‌ها با هم می‌جوشد.
 
خطیب نماز جمعه تهران با بیان این‌که در زمان موسی بن عمران به سبب عدم اتحاد یاران دوازده چشمه جوشید اما در زمان امام عصر تنها یک چشمه شروع به جوشیدن می‌کند و امت اسلام به صورت یکپارچه و یک صدا و دل‌ها همه یکی خواهد بود، افزود: مسأله وحدت و انسجام امت اسلامی برای شخص امام زمان(عج) کلیدی است.
 
توجه به امنیت کشور در ابعاد نظامی، سیاسی و اخلاقی
وی تصریح کرد: ملت ایران پیرو امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی بودند گویا پیرو امام مهدی(ع) هستند یعنی همه با هم بودند نه در زمان، نه در قلم و نه در شعار بلکه دل‌ها با هم و با امام راحل بود و عشق می‌ورزیدند از این‌رو انقلاب اسلامی پیروز شد و در زمان حکومت امام عصر(عج) چنین وحدتی با عمق بیشتر ایجاد خواهد شد.
 
آیت‌الله امامی کاشانی گفت: باید همه مواظب باشند که در حرکات و نوشتارهای خود چنان عمل کنند که وحدت مورد نظر امام عصر(عج) حاصل شود و ظالمان دنیا که علیه امام زمان قیام خواهند کرد و مثلث شوم آمریکا، برنامه‌ریزی اسرائیل و پول آل سعود که ناامنی سیاسی، نظامی و اخلاقی در دنیا و منطقه ایجاد کرده است به اهداف خود نرسند.
 
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان دبیرخانه شورای امنیت ملی، اظهار داشت: امنیت کشور در همه ابعاد نظامی، سیاسی، روانی و اخلاقی مدنظر است؛ چراکه دشمن با نفوذ به دنبال ناامن کردن کشور در مسائل سیاسی، اقتصادی و نظامی است و جنایت تکفیری‌ها که به نام اسلام شروع می‌شود نیز علیه تفکر اسلام و امت اسلام است.
 
ضرورت انسجام و حضور پرشور مردم پای صندوق‌ رأی
امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر انسجام و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: مردم باید بدانند که موسای زمان یعنی رهبر معظم انقلاب حرکتی را از دشمن رصد می‌کند که انسجام و حضور پرشور ملت در پای صندوق‌های رأی می‌تواند این حرکت را عقیم کند و به آن پاسخ می‌دهد.
 
وی با بیان این‌که دشمن با حضور پر شور مردم در انتخابات از مواضع شیطانی خود عقب‌نشینی می‌کند، از مردم خواست بدون توجه به اختلاف‌های داخلی در پای صندوق‌های رأی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به کسانی رأی دهند که به ولی فقیه ایمان و عقیده دارند و از دل و جان فرمان او را می‌پذیرند.
 
آیت‌الله امام کاشانی تصریح کرد: هرکسی نقشه‌های شومی را که دشمن در بیرون علیه ایران و نظام اسلامی و ولایت فقیه طرح می‌کند بداند به خودش این اجازه را نخواهد داد که در روز رأی دادن در خانه بنشیند و اگر اجازه دهد باید در تقوا و ایمانش تردید کند؛ در جایی که دشمنان اسلام مأیوس می‌شوند یا خوشحال می‌شوند ما باید کاملا مراقب باشیم./920/پ201/ج1
ارسال نظرات