۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۱۴۹۳۲
امام جمعه ارومیه:

عرصه انتخابات باید عرصه رقابت سالم و دوستانه باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه با بیان این که نباید فضای انتخاباتی را در کشور متشنج کرد، گفت: باید عرصه انتخابات به عرصه رقابت سالم و دوستانه تبدیل شود.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی  قریشی، امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جریان انتخابات گفت: نامزدهای انتخاباتی باید برای خدا و خدمت به خلق به میدان آیند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اگر نمایندگان با نیت خدمت رسانی به خلق به میدان آیند حتی در صورتی که توفیق رسیدن به این خدمت را نداشته باشند باز هم نزد خدا مأجورند.

 

امام جمعه ی ارومیه ضمن اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شاخص های نمایندگان اصلح را تبیین فرموده اند، گفت: باید خوب مطالعه کرده و افرادی را روانه ی مجلس کنیم که شایسته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: باید افراد متدین و انقلابی را به مجلس بفرستیم چرا که انتخاب ما نشانه ی هوشمندی و عقل ما است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با توجه به پیش رو داشتن 22 بهمن، گفت: بر همگی ما وظیفه است که به راهپیمایی آمده و تکلیف خود را به درستی به سرانجام برسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه عده ای سعی در تطهیر کردن رژیم منحوس پهلوی و دفاع از آن دارند، گفت: باید انقلاب را نزد جوانان خوب به تصویر بکشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: همه ی مصیبت هایی که ما با آن دست به گریبان هستیم نشأت گرفته از اعمال رژیم طاغوت و درباریانش است.

 

وی  اذعان داشت: بر همگی ما لازم است ولو در صورت مخالفت با نظام˓ به خاطر غیرت دینی و وطن دوستی در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده و آن را زنده نگه داریم.

 

امام جمعه ی ارومیه به لحاظ نزدیک شدن به ایام نوروز˓ دستگیری از مستمندان را لازم دانست و تاکید کرد: انفاق و احسان به فقرا سبب نهادینه شدن تقوای الهی در وجود انسان است./936/201/ب2

ارسال نظرات