۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۱۴۹۳۳
امام جمعه موقت کرمان:

منظومه فکری انقلاب اسلامی الگوی تمامی حرکت‌های عدالت‌خواهانه و استکبارستیز دنیا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قاسمی زاده با بیان این‌که منظومه فکری انقلاب اسلامی الگوی تمامی حرکت‌های عدالت‌خواهانه و استکبارستیز دنیا است، گفت: ملت ایران همواره به حمایت از نظام اسلامی ادامه می دهند و پای آرمان‌های خود با امام راحل ایستاده اند.
حجت لاسلام قاسمي زاده، امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با اهمیت خواندن یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مهمترین دهه فجر گفت: 22 بهمن مهمترین روز در این دهه می باشد که در این روز حضور باشکوه  و پر شور مردم ایران اسلامی را می طلبد.

 

وی بیان داشت: هر شخصی در حد توان خون باید برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تلاش کرده و این روز مهم را قدر بداند به ویژه امسال که برگزاری دو انتخابات را نیز پیش روی داریم.

 

خطیب موقت کرمان افزود: ملت ایران همواره به حمایت از نظام اسلامی ادامه می‌دهند و صبر، بردباری و متانت آنها نشان داده که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ اند.

 

حجت الاسلام قاسمی زاده خاطرنشان کرد: امام راحل عنصر پیروزی انقلاب اسلامی را اراده الهی دانستند و باورها و اعتقادات مردم ایران را در این امر موثر عنوان کردند.

 

وی اظهار داشت: منظومه فکری امام خمینی و عدالت خواهی انقلاب اسلامی در تمام دنیا الگو قرار  گرفته که می توان گفت: سرمنشا بسیاری از حرکت های عدالت خواهانه و استکبار ستیز دنیا انقلاب اسلامی کشور ایران است.

 

حجت الاسلام قاسمی‌زاده گفت: ملت ایران باور داشتند که باید به دین خدا عمل کنند، لذا دشمن نیز باورهای ما را نشانه گرفته است که هم اکنون به کفته رهبر انقلاب جنگ نرم و روانی مار ا فرا گرفته است.

 

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به مباحث پسابرجام ابراز داشت: با اجرایی شدن برجام، بسیاری از قدرت‌های بزرگ دنیا می‌خواهند وارد بازارهای ایران شوند.

 

قاسمی‌زاده اذعان کرد: باید ظرفیت خود را بشناسیم و بر اساس آن تعهد ببندیم، از درس‌های گذشته پند بگیریم و برای آینده استفاده کنیم.

 

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات ما وظیفه اصلی ما حرکت در این نقشه راه و رهنمودهایی است که رهبر انقلاب می فرمایند.

 

خطیب جمعه کرمان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی برای مجلس خبرگان رهبری 62 درصد و برای مجلس شورای اسلامی 65 درصد رشد داشته است  و در این راستا وظیفه شورای نگهبان احراز صلاحیت داوطلبان است.

 

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نماز جمعه یک قرارگاه و فرمانده آن امام جمعه است، گفت: هدف انبیای الهی تبیین معارف دین بوده و ندانستن هاست که کار را سخت می کند و مسیر را اشتباه می گرداند.

 

وی اظهار داشت: ویژگی نماز جمعه تبیین و بیان معارف، ارزش‌ها و خوبی‌های اسلامی و قرآنی است.

 

قاسمی‌زاده همچنین 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی را تبریک گفت و بیان داشت: همافران و نیروهای هوایی ارتش در سال 57 در دیدار با امام راحل با ایشان بیعت کردند و همیشه پیشتاز در صحنه های در صحنه های دفاع از انقلاب و کیان ایران اسلامی بوده اند./9705/201/ب2

ارسال نظرات