۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۹۳۸
آیت الله سلیمانی:

انقلاب اسلامی سبب تحقیر قدرت آمریکا شد/ اهمیت ویژه حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گقت: در حوزه جهانی، انقلاب اسلامی ابهت قدرت‌ها را شکست و با جدیت در مقابل قدرت آمریکا صف‌آرایی کرد.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خیرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: شایسته است که شب 22 بهمن به پاسداری و شکرگذاری انقلاب نسبت به مسأله تکبیرگفتن اهتمام داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به شرایط امروز جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمی بیان کرد: ایشان یکی از فرماندهان دفاع مقدس، رئیس دفتر نظامی امام راحل و مسؤول جنگ‌های نامنظم بود.

 

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمی مدتی هم تصدی وزارت دفاع و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت وی شخصیتی مؤمن، مردمدار، ولایی و خستگی ناپذیر بود که نقش مهمی در آزادی سوسنگرد ایفا کرد.

 

وی عنوان کرد: سردار سلیمی یک نشان نصر را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد و دو نشان دیگر نیز در پیام تسلیت رهبری به ایشان اهدا شد که آن دو نشان، دوست و همکار دیرینه بود.

 

امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه جهانی، انقلاب اسلامی ابهت قدرت‌ها را شکست و با جدیت در مقابل قدرت آمریکا صف‌آرایی کرد امروز اخطار ناوشکن البرز به آمریکایی‌ها، برگزاری رزمایش ولایت 94 و اسیرکردن ده کماندوی آمریکایی به محض ورود به آب‌های کشور در مسیر تحقیر آمریکا رخ داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: انتقال وحشت به سلطه گران و بازگرداندن امید به حامیان انقلاب و الگوسازی در جهت حمایت از مستضعفان، مقاومت در راه بیداری و همگرایی امت اسلام، دفاع از آرمان فلسطین و مردم مظلوم افغانستان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تحول روحی را از برکات انقلاب دانست و گفت: تغییر روحی به سمت شهادت طلبی، نوع دوستی، حاضر بودن در تمام صحنه‌ها، آزادی خواهی، استقلال سیاسی و عزت ایران به برکت انقلاب حاصل شد.

 

وی افزود: پیشرفت‌هایی که امروز ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت‌های جهانی در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی و مردم سالاری معرفی کرده مرهون حضور مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز توانسته‌ایم به فضل الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پیام انقلاب اسلامی ایران را که پیام قرآن هست را به کل دنیا منتقل کنیم.

 

وی ادامه داد: نیروهای اسلام و انقلاب همواره حافظ دفاع از ارزش‎های دینی و انقلابی بوده‎اند و ایثارگری‎های آنان در میادین مختلف نظام به خوبی مشهود است./831/201/ب2

ارسال نظرات