۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۹۹۰
حجت الاسلام ماندگاری:

مردم افراد ولایت‌مدار و اهل معامله با خدا را برای انتخابات پیش رو انتخاب کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ماندگاری با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: مردم در انتخابات نباید گول وعده و وعیدها را بخورند بلکه باید افراد ولایت‌مدار و اهل معامله با خدا را انتخاب کنند.
حجت الاسلام ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین یادواره سرداران و 140 شهید محله تلگرد مشهد امشب با حضور حجت الاسلام مهدی ماندگاری، عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا، خانواده های شهدا و مردم شهیدپرور امشب در فرهنگسرای زیارت برگزار شد.

 

حجت الاسلام ماندگاری خالص برای خدا کار کردن را یکی از ویژگی های فرهنگ شهادت عنوان و اظهار کرد: شهدا برای خدا جان خود را فدا کردند و ویژگی نخست آن ها با اخلاص کار کردن برای خدا بود.

 

عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به آیه 36 سوره قصص، تأکید کرد: اعمال ما باید خالص برای خدا باشد و هر کاری که انجام می دهیم منتظر پاداش و تقدیر کسی نباشیم حتی در اعا کردن برای دیگران را فقط برای خدا انجام دهیم.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) و دهه فجر خالص کار کردن برای خدا را به ما می آموزد، گفت: اگر کار برای خدا باشد، پارتی بازی، رشوه خواری و حزب‌بازی دیگر انجام نمی شود.

 

حجت الاسالم ماندگاری آیه 170 سوره آل عمران را مصداقی دیگر از تأکید قرآن برای توجه به آخرت بیان و خاطرنشان کرد: در این آیه خداوند به این امر هشدار می دهد که شیطان برای این که برای قیامت کار نکنید، شما را می ترساند، بنابراین به شیطان بگویید که خدا بزرگتر است.


عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: در زمان اهل بیت(ع) ابن زیاد مردم را می ترساند و مردم ترسیدند و امروز آمریکا می ترساند و برخی می ترسند در حالی که کار برای قیامت کردن ترس دارد ولی باید گفت که خدا بزرگ است.

وی تصریح کرد: اگر برای آخرت کار کنیم سهم دنیا کم می شود ولی با آن چه که در قیامت به دست می آوریم قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسالم ماندگاری فرهنگ شهادت را فرهنگ ولایت دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت در زمان بنیانگذار انقلاب بر محور امام و امروز نیز باید در خط رهبر معظم انقلاب بود.

 

عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که مردم و کوخ نسینان، پابرهنگان برای خدا و قیامت انقلاب کردند، گفت: با وجود این که نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارد بهترین امکانات را برای کوخ نشینان فراهم کنند اما آن ها برای خدا و قیامت انقلاب کردند و از هیچ چیزی نمی ترسند، این ها ارزش های دهه فجر است که شهدا پاس داشتند.

 

ویژگی های کاندیدای اصلح

وی به انتخاب کاندید اصلح در انتخابات پیش رو تأکید و خاطرنشان کرد: به کسی که برای رضای خدا کاندید انتخابات پیش رو شده است رأی دهید ولی اگر 2 میلیارد هزینه می کند که با تصدی کرسی مجلس تواند 10 میلیارد جمع کنند به خدا خدمت نمی کند بلکه ضرر هم می زند.

 

حجت الاسلام ماندگاری افزود: باید به کسی را برای مجلس پیش رو انتخاب کرد که که به دنبال کسب پول حرام نباشد، دروغ نگوید، به دنبال تخریب دیگران نباشد، وعده دروغ ندهد، اگر رأی آورد به هوا نمی پرد و اگر انتخاب نشد فتنه نکند.

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا به مردم توصیه کرد: گول وعده هایی که برخی از نامزدهای مجلس پیش رو می دهند را نخودید بلکه دقت کنید که اهل معامله با خدا و ولایت مدار باشند.

 

وی افزود: با توجه به این که 37 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، همه پرونده دارند و نباید به عکس و شعار و وعده های آن ها گول خورد.

 

حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: اگر قرار است یادواره‌ای برای شهدا برپا شود باید به استقبال تکلیف خود برویم و با تمام وجود شرکت کنیم و نیز کسانی را انتخاب کنیم که راه شهدا را ادامه می دهند /1310/202/ب2

ارسال نظرات