۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۰۴۲
مدیر کل اطلاعات استان اصفهان:

انتخابات مهم ترین عرصه پاسداشت ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اطلاعات استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و این‌که دشمنان تنها منتظر یک نقطه ضعف و عدم حضور مردم در صحنه هستند، گفت: انتخابات مهم ترین عرصه پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حسن سلطانی، مدیر کل اطلاعات استان اصفهان پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی انتخابات که با حضور مسؤولان شهرستان نجف آباد در محل دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: اجرای عدالت اسلامی ثمره جمهوریت و اسلامیت نظام انقلاب است و استواری این نظام بر پایه اجرای عدالت اسلامی است.

 

وی با اشاره به پاره‌ای از دستاوردهای انقلاب چون قدرت نظامی و منطقه‌ای ایران در جهان، درباره حساس‌ترین مسأله امسال، افزود: برای اهمیت و حساسیت انتخابات امسال باید شرایط واقعی سنجیده شود که یک نمونه کوچک آن کاهش قیمت نفت جهانی است آن هم به سرکردگی عربستان، که حاضر شده در صادرات نفت ضرر کند تا این نظام از میان برود.

 

برخورد عاقلانه بر پایه عدالت سبب حضور حداکثری مردم خواهد شد

سلطانی با بیان این که هر چه بر عمر این نظام افزوده شود، محدودیت‌ها و فشارهای دشمنان بیشتر خواهد شد، بیان داشت: در شرایط سخت با این امکانات محدود و اهداف بزرگ، نیازمند کار مضاعف هستیم که راهش استفاده از حضور مردم است، همان‌گونه که امام خمینی(ره) برای پیروزی این نظام از همه توانمندی‌های مردم استفاده کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید از زمانی بترسیم که ارزش‌ها و مؤلفه‌های اصلی انقلاب مورد غفلت و فراموشی واقع شود و از آنها فاصله بگیریم و انتخابات مهم ترین عرصه پاسداشت ارزش های انقلاب است و برخورد عاقلانه بر مبنای عدالت باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد شد و اگر مردم احساس کنند با عدالت با آنها برخورد می‌شود حتما پای صندوق های رای خواهند آمد.

 

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان درباره عدم احراز صلاحیت افراد نیز بیان کرد: باید در بررسی احراز صلاحیت افراد با دقت عمل شود و اگر کسی رد صلاحیت شد به معنی مخالف نظام بودن وی نیست و در شرایطی که تنها از یک استان حدود 1015نفر نام نویسی می کنند کار برای دستگاه اجرایی بسیار سخت است و از سویی به عنوان نقطه قوتی برای حضور حداکثری مردم است.

 

وی درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: 1درصد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات ارزشش از صدها سانتریفیوژ بالاتر است و بلکه بالاتر از صدها سایت است و دشمنان تنها منتظر یک نقطه ضعف و عدم حضور مردم در صحنه هستند.

 

سلطانی در ادامه تصریح کرد: شهادت دانشمندان هسته ای ایران به دست اسرائیل از سال 88 شروع شد زمانی که دشمنان احساس کردند در مشارکت های مردمی خدشه وارد شده به خودش اجازه داد تا دانشمندان را ترور کند و همه ما مسؤول هستیم که با حفظ اصول انقلاب، برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

 

وی درباره بحث امنیت انتخابات نیز بیان داشت: هر چه حضور حداکثری مردم در اجتماعات مردمی چون نماز جمعه بیشتر باشد، مسائل امنیتی در آن شهر کمتر خواهد بود و امنیت انتخابات یک موضوع یکپارچه است ولی با تلاش همه نهادها و گروه ها و با وجود تمام مشکلات کشور مردم را درگیر انتخابات کنیم و استان اصفهان یکی از شاهرا‌ه‌های مورد توجه دشمنان در بحث امنیتی است.

 

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان در پایان گفت: انتخابات یکی از عرصه های قدرت نظام است و ما به عنوان الگوی مردم سالاری دینی در جهان باید نه تنها به کشورهای همسایه بلکه به جهانیان نشان دهیم که نظام جمهوریت بر مبنای اسلامیت دارای چه قدرتی است و حضور در راهپیمایی 22بهمن مقدمه حضور در پای صندوق های رأی است./1306/202/ب2

ارسال نظرات