۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۵۰۶۷
امام جمعه شبستر:

تداوم انقلاب و ارزش‌های اسلامی در گرو وحدت و همدلی ملت و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده تداوم انقلاب و ارزش های اسلامی را در حفظ وحدت و همدلی میان ملت و مسؤولان دانست و گفت: تداوم انقلاب و اندیشه انقلابی گری باید مهم تلقی شود، انقلاب اسلامی ایران در حقیقت با پیروی از رهبری و اتحاد تداوم خواهد یافت.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دهه فجر را متعلق به عموم مردم دانست و اظهار داشت: دهه فجر انقلاب جشن عمومی ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران زیر سایه هدایت های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، تصریح کرد: این انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در حقیقت با اتحاد مردم به پیروی از امام راحل به پیروزی رسید.


امام جمعه شبستر تداوم انقلاب و ارزش های اسلامی را در حفظ وحدت و همدلی میان ملت و مسؤولان دانست و تأکید کرد: تداوم انقلاب و اندیشه انقلابی گری باید مهم تلقی شود، انقلاب اسلامی ایران در حقیقت با پیروی از رهبری و اتحاد تداوم خواهد یافت.


وی 22 بهمن را جز اعتقادات ملت دانست و ادامه داد: مردم با حضور خود در این روز بزرگ ثابت خواهند کرد که انقلاب و ارزش های امام راحل جز اعتقادات همیشگی ملت ایران است و هیچ گاه از آن جدا نخواهند شد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با بیان این‌که دشمن مترصد راهپیمایی 22 بهمن است، افزود: دشمن هر سال منتظری انتظار حضور کم رنگ مردم را در22 بهمن می کشد تا اعلام کند که دیگر ملت ایران از این انقلاب خسته شده اند، این خوابی است که تعبیر نخواهد شد.


وی 22 بهمن را تجدید پیمان با شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان و اذعان داشت: حضور شکوهمند در این راهپیمایی در حقیقت رونق اسلام، اقتدار مسلمانان و یأس دشمن را در پی دارد، مردم از این روز غفلت نکنند ودر آن حضوری فعال داشته باشند.


حجت الاسلام محمدزاده خاطرنشان کرد: در سال 57 ملت با نبود امکانات در مقابل کل دنیا ایستادند و استکبار جهانی چهار چشمی راهپیمایی امسال را رصد می کند ولی  دشمنان بدانند که ملت عزیز ایران اسلامی در ادامه و استمرار راه قرآن ،اسلام ، اهل بیت ، امام (ره)و شهدا و تبعیت از دستورات ولی فقیه زمان لحظه ای خسته نشده و نخواهند شد.


وی تصریح کرد: خطیب جمعه شبستر خاطرنشان کرد:همه در مقابل خون شهدامدیونیم و باید به تکالیفمان خوب عمل کنیم و در راهپیمایی و 22 بهمن حضور یابیم و به این نکته توجه کنیم که سر صندوق های رأی شهدا شاهد انتخاب ما هستند./854/303/ب2

ارسال نظرات