۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۵۰۷۶

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بررسی آثار تربیتی انقلاب اسلامی در برنامه «شبستان» و نقد و بررسی مکتب فقهی شیخ طوسی در برنامه «تاریخ فقاهت» ار عناوین خبرهای کوتاه رادیو معارف است.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی آثار تربیتی انقلاب اسلامی در برنامه «شبستان» و  نقد و بررسی مکتب فقهی شیخ طوسی در برنامه «تاریخ فقاهت» ار عناوین خبرهای کوتاه رادیو معارف است.

 

بررسی آثار تربیتی انقلاب اسلامی در شبستان رادیو معارف

برنامه شبستان رادیو معارف همزمان با دهه فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، آثار تربیتی انقلاب اسلامی را بررسی می کند.

 

حجت الاسلام علی صدوقی در این برنامه با تشریح مؤلفه های تربیت انقلابی به این پرسش‌ها که چگونه فرزندان اتقلابی تربیت کنیم و بهترین الگوها در تربیت انقلابی چه کسانی هستند، پاسخ می‌دهد.

 

برنامه «شبستان» به همت گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف به تهیه و سردبیری رضا رضایی و اجرای عباسعلی توفیقی شنبه تا پنجشنبه ساعت 30: 23 از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود.

 

نقد و بررسی مکتب فقهی شیخ طوسی

 رادیو معارف در ادامه بررسی تاریخ تحول و تکوین مکاتب فقهی و اصولی شیعه به نقد و بررسی مکتب شیخ طوسی می‌پردازد.

 

  برنامه «تاریخ فقاهت» با حضور حجت الاسلام محمد تقی اکبرنژاد ، اندیشه های فقهی و کلامی محمد بن حسن طوسی معروف به شیخ طوسی را بررسی می‌کند.

 

شیخ ابوجعفر محمد بن حسن ‏بن علی ‏بن حسن طوسی، معروف به شیخ الطائفه، شیخ اعظم و شیخ طوسی از معدود فقهای صاحب روش و سبک فقهی و از علمای برجسته قرن پنجم بود.

 

برنامه «تاریخ فقاهت» با تلاش گروه فقه و اندیشه به تهیه‌کنندگی روح‌الله اسماعیلی واجرای حمید سوری شنبه‌ها ساعت 14:45 از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود./998/د101/ی

 

ارسال نظرات