۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۵۲۰۳

نماینده جمعیت بانوان فرهیخته و فعال دینی فارس انتخاب شد

خبرگزاری رسا ـ نشست عمومی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه دینی با هدف انتخاب نماینده جمعیت بانوان فرهیخته استان فارس و دبیر جمعیت برگزار شد.
زهرا عاصيان،‌مشاور امور بانوان اداره کل تبليغات اسلامي فارس

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، زهرا عاصیان،‌ مشاور امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با اعلام این مطلب، گفت: فعالیت بانوان در انقلاب چشمگیر بوده اما در خیلی از مواقع کمرنگ دیده شده، با مدیریت مناسب و دقیق این جمعیت فرهیخته می‌تواند برنامه‌ها و طرح‌های مختلف اجرا شده و در دست اجرا را معرفی کنند.

 

وی افزود: با همکاری و همفکری کلیه اعضا طرح‌های قابل اجرا و عملیاتی در حوزه زنان در مباحث مختلف مطرح و ارزیابی شد تا ان‌شاءالله گام‌های مؤثر و مفیدی در این زمینه برداشته شود و از هجمه‌های فرهنگی کاسته شود.

 

عاصیان تاکید کرد: امیدواریم با آموزش و توانمند سازی و دانش افزایی جامعه زنان را در مقابل تهاجمات فرهنگی، دینی و اجتماعی واکسینه کرد، البته در این راستا بانوان فرهیخته نقش بسزایی به عهده دارند و با توانمندی که این عزیزان دارند امید داریم قدم‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

 

شایان ذکر است، در ادامه 3 نفر از بانوان کاندید، برنامه‌ها و طرح‌های خود را معرفی کردند، سپس بعد از رأی گیری سرکار خانم زهره عیسی خانی به عنوان نماینده جمعیت و زهرا عاصیان به عنوان دبیر جمعیت انتخاب شدند./919/102/ب1

ارسال نظرات