۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۳۱۵۲۵۱
رییس کل دادگاه های انقلاب شهرستان همدان:

تضعیف رهبری در جامعه به منزله مرگ انقلاب است

خبرگزای رسا ـ رییس کل دادگاه های انقلاب شهرستان همدان گفت: نقش رهبری و ولایت فقیه در جامعه نقشی مهم و تعیین کننده است و اگر خدای ناکرده در جامعه رهبری تضعیف شود، روز مرگ انقلاب فرا رسیده است و دیگر به وجود انقلاب نمی توان امیدوار بود.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، پیر محمد احمدوند رییس کل دادگاه های انقلاب شهرستان همدان در  نشست بصیرتی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر زمانی است که مردم باید برای پاسداشت هر چه بیشتر آن توه کنند چرا که این ایام برای مردم طلیعه رهایی از چنگ استکبار است.

 

وی در ادامه با اشاره به عناصر سه گانه تقویت و ابقای نظان و انقلاب گفت: سه عنصر مکتب، رهبری و اتحاد مردم از اموری هستند که بقای انقلاب بسته به این امور است و لازم است که مردم بیش از پیش به این امور توجه کنند.

 

حجت الاسلام احمدوند با اشاره به نقش مکتب در ابقای جامعه اسلامی یادآور شد: مکتب نقش مهمی در انسجام و انگیزه بخشی در جامعه دارد به صورتی که اگر مکتب در جامعه کمرنگ شود جامعه به نوعی هویت خود را از دست می دهد.

 

وی یادآور شد: نقش رهبری و ولایت فقیه در جامعه نقشی مهم و تعیین کننده است و اگر خدای ناکرده در جامعه رهبری تضعیف شود، روز مرگ انقلاب فرا رسیده است و دیگر به وجود انقلاب نمی توان امیدوار بود.

 

رییس کل دادگاه های انقلاب شهرستان همدان تأکید کرد: یکی از عوامل مهم در ابقای جامعه همان اتفاق و اتحاد میان مردم است و اگر دشمن بتواند میان اتفاق و همدلی را به اختلاف و دشمنی مبدل سازد، چیزی از انقلاب باقی نخواهد ماند.

 

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره پاسداشت و حفظ انقلاب تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب درباره حفظ و حراست از انقلاب در مواقع مختلف فرمایشاتی داشته اند اما وظیفه اصلی مردم و مسؤولان ان است که تا آخرین نفس از آرمان های امام و انقلاب دفاع کنند./979/202/ب1

ارسال نظرات