۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۱۵۳۲۸

شیخ نعیم قاسم آزادی دو منطقه شیعه نشین در سوریه را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که جهان به این نتیجه رسیده است که گروه‎های تکفیری تهدید برای بشریت محسوب می‎شود.
حجت الاسلام شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در یادبود یکی از شهدای مقاومت در منطقه حاره حریک این کشور، گفت: گروه تروریستی داعش سمبل انحراف و جنایتگری بر روی زمین است. عناصر این گروه تروریستی مدعی اسلام هستند اما هیچ کدام از کارهای آنان مطابق آموزه های دین مبین اسلام نیست.

 

وی افزود: اقدامات تکفیری ها مخالف نص صریح قرآن کریم بوده و و این افراد بویی از عطوفت و انسانیت نبرده اند. عناصر تکفیری با اقدامات خود از دایره دین اسلام به کلی خارج شده اند.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: برخی از آغاز اقدامات جنایتکارانه گروه های تکفیری در سوریه بر این باور بودند که این افراد مخالف دولت سوریه بوده و در حال اعتراض هستند و حضور حزب الله در این کشور درست نیست؛ اما پس از گذشت چهار سال از جنایتگری این گروه ها روشن شد که آمریکا و همپیمانان منطقه ای آن به عنوان اربابان این گروه ها نیز نمی توانند این عناصر تکفیری را کنترل کنند. این افراد به معنای واقعی کلمه تروریست هایی هستند که باید با تمام توان با آنان مقابله کرد.

 

معاون نصرالله تصریح کرد: جهان به این نتیجه رسیده که اقدامات این گروه های تکفیری کاملا ضد بشری است و این تروریست ها تهدیدی برای بشریت شناخته می شوند، این همان مطلبی است که حزب الله از سال های ابتدایی بحران سوریه بر آن تاکید داشت.

 

این روحانی لبنانی در پایان گفت: آزادسازی دو منطقه نبل و الزهراء دستاورد بسیار بزرگی بوده و ما این پیروزی را به تمام مجاهدان ارتش و سوریه و محور مقاومت تبریک می گوییم. با آزادی این دو منطقه نزدیک به هفتاد هزار مرد و زن از محاصره قاتلان و جنایتکاران رهایی یافتند./1321/ب902/د

ارسال نظرات