۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۱۵۳۵۷

پخش ویژه‌برنامه‌های دهه فجر از رادیو غنا

خبرگزاری رسا ـ برنامه زنده رادیویی در معرفی فرهنگ و انقلاب اسلامی ایران اسلامی، از طریق کانال لاتینو آکرا، پخش می‌شود.
دهه فجر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، برنامه زنده رادیویی در معرفی فرهنگ و انقلاب اسلامی ایران با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در غنا به منظور بزرگداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از طریق کانال لاتینو آکرا، پخش می‌شود.


این برنامه رادیویی به مدت پنج ساعت از شنبه 10 بهمن هم زمان با افتتاح نمایشگاه فرهنگی و هنری ایران آغاز شده و تا 17 بهمن، همزمان با برگزاری همایش بزرگداشت انقلاب اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در غنا، ادامه خواهد داشت.


 
موضوعات این برنامه رادیویی شامل تاریخچه انقلاب اسلامی و روند پیروزی آن، نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقایسه شخصیت کاریزماتیک رهبری با دیگر نهضت‌ها، تاریخ و فرهنگ مردم ایران، آزادی ادیان و روابط فرهنگی دوجانبه، است.


 
این برنامه توسط ادریس توپو، کارمند بومی رایزنی فرهنگی ایران در غنا اجرا می‌شود و محمدحسن ایپکچی، رایزن فرهنگی کشورمان نیز ضمن حضور در یکی از این برنامه‌ها، به اختصار در خصوص انقلاب اسلامی و روابط فرهنگی دوجانبه سخن گفت.


 
این شبکه رادیویی به صورت زنده و 24 ساعته، مناطق جنوبی و پنج استان غنا و نیز منطقه ساحلی کشور توگو در همسایگی غنا را در پوشش خود قرار داده است./982/ب102/د

ارسال نظرات