۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۱۵۳۶۴
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

آزادسازی نبل و الزهراء زمینه ساز آزادی کامل سوریه است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که آزادسازی نبل و الزهراء چهره پلید رژیم سعودی را بیش از پیش آشکار کرد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی که از سوی این حزب برگزار شد، گفت: استمرار فعالیت گروه های تکفیری در سوریه یک تهدید استراتژیک علیه لبنان و دیگر کشورهای منطقه به حساب می آید و طبیعتا شکست این گروه ها در سوریه به سود لبنان خواهد بود.

 

وی افزود: وقتی کشورهای اروپایی وجود گروه ها ترویستی داعش و جبهه النصره در سوریه را تهدیدی برای اروپا تلقی می کنند، لبنان که مرزهای مشترک زیادی با سوریه دارد، مطمئنا در کانون تهدید این عناصر تروریستی قرار دارد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: نباید اشغال بخشی از کشور به دست گروه های تکفیری را امری بی اهمیت دانست. نفوذ گروه های تکفیری در لبنان پیامدهای خطیری دارد که تمام احزاب و طوایف کشور را مورد تهدید قرار می دهد.

 

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: در شرایط کنونی نباید حمایت از ارتش و رزمندگان مقاومت را فراموش کرد، چرا که امنیت کشور در گرو وجود چشم های تیزبین نیروهای امنیتی است.

 

شیخ قاووق تصریح کرد: آزادسازی نبل و الزهراء یک توطئه عربی غربی را خنثی کرد و زمینه ساز آزادی کامل سوریه است. عربستان سعودی خواهان استمرار محاصره این مناطق بود اما با آزادی این مناطق نقشه های شوم حکومت سعودی در این منطقه با شکست روبرو شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: آزادسازی این مناطق بیش از پیش چهره حقیقی نظام سعودی را بر جهانیان هویدا و ادعای دروغین سردمداران سعودی مبنی بر خیرخواهی برای مردم سوریه را برملا می کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات