۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۵۳۹۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمنان را تغییر می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به پیامدها و بشارت های حضور مردم در صحنه برای دشمنان و دوستان انقلاب گفت: مسلم است که هرگاه یک راهیپمایی پر شور در راهپیمایی یا انتخابات داشتیم بلافاصله اخلاق سیاسی دشمنان تغییر کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ما با حضور خود به نتایجی رسیدند، هر چه قدر حضور جدی تر بوده خدا پاداش بزرگ تر به آنها داده است.


وی افزود: زمانی تظاهرات در محدوده برخی شهر ها برگزار می شد اما اکنون حضور مردم سال به سال جدی تر و به فراتر از مرز ها کشیده شده است، یک زمانی ایران قیام کرد امام(ره) آمد حال اگر جهان قیام کند چه کسی می آید.


امام جمعه قزوین با بیان این که انقلاب اسلامی روزی در برخی شهرها مطرح بود اما امروز در کشورهای دیگر خود را نشان می دهد، اظهار داشت: جبهه مقاومت بر اثر حضور و اهمیت فائل شدن برای روح انقلابی گسترش جهانی پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز خطوط مقدم جبهه مقاومت لاذقیه و موصل است، خداوند متعال نشان داده که هر اندازه حرکت حرکت کردیم برکت می دهد، باز هم با حضور در راهپیمایی به صورت پرشور و با نشاط باید پیروزی های اخیر در جبهه مقاومت را گرامی داشت.


حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به پیامدها و بشارت های حضور مردم در صحنه برای دشمنان و دوستان انقلاب ابراز داشت: مسلم است که هرگاه یک راهیپمایی پر شور در راهپیمایی یا انتخابات داشتیم بلافاصله اخلاق سیاسی دشمنان تغییرکرده است.


وی عنوان کرد: اگر دشمن پیش از حضور مردم رجز خوانی می کرد و حرف از براندازی می زد اما همین که حضور مردم را می دیدند با ادبیات مؤدبانه با ملت ایران سخن می گفتند، کسانی که در داخل آب به آسیاب دشمن می ریزند، روحیات آنها شیطان و ذلت پذیر پسنده بوده و روح انقلابی در آنها مرده وقتی که حضور پور شور مردم را می بینند برخی از آنها بیدار می شوند اما کسانی که لیاقت ندارند شرشان کاسته می شود و به خود اجازه نمی دهند به نظام آسیبی برسانند.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: توده های عظیم مردمی در سراسر دنیا وقتی انسجام ملی را می بینند غبطه می خورند و آرزو می کنند که از سیطره حکومت ظلم خارج شوند؛ بسیاری از مردم دوست دارند به وحدت و امنیت ایران برسند.


وی اضافه کرد: وقتی کشورهای مقاومت جدیت ملت ایران را برای حضور در حماسه های گوناگون می بیند بسیار خوشحال می شوند که پشتوانه محکمی دارند، کشورهای مقاوم شاد می شوند از این که می بینند ام القرای مقاومت اسلامی یعنی ایران مقتدر به صورت یکپارچه و منسجم در حماسه های گوناگون حضور پیدا می کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات